I forbrugerprogrammet Rabatten på Danmarks Radio skal vi lave et indslag om espresso. Tanken er at vi vil sætte handpresso (en transportabel espresso\"maskine\" ) op imod en almindelig espressomaskine og en af de gammeldags espressobryggere, som man bruger på komfur. Vi vil brygge kaffen på de forskellige instrumenter, knytte et par kommentarer til og derefter på gågaden i Århus lade folk smage og vurdere, hvilken der er bedst.
Men vi søger en kaffebrygger til vores indslag! Jeg skriver derfor herinde, fordi det virker som om I har god erfaring med at lave espresso og ved, hvordan det skal gøres.
Så har du lyst og tid mandag d. 29. september eller tirsdag d. 30. september, så tøv ikke med at ringe til mig på 87397074! Har du spørgsmål, må du også meget gerne ringe.
Mange hilsener
Karen Ravnsted-Larsen, Rabatten, DR.
Men vi søger en kaffebrygger til vores indslag! Jeg skriver derfor herinde, fordi det virker som om I har god erfaring med at lave espresso og ved, hvordan det skal gøres.
Så har du lyst og tid mandag d. 29. september eller tirsdag d. 30. september, så tøv ikke med at ringe til mig på 87397074! Har du spørgsmål, må du også meget gerne ringe.
Mange hilsener
Karen Ravnsted-Larsen, Rabatten, DR.
Comment