Opslag

Collapse
No announcement yet.

Kaffens Univers - Sønderborg

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kaffens Univers - Sønderborg

Hej,

Endelig et kaffe arrangement i nærheden af mit hjem :-)

Klippet fra www.broeggeriet.dk
    Kaffens Univers. Kaffens Univers. Foredrag med smagning af kaffe + chokolade. Kaffens Univers Kaffe skal nydes og gerne med et godt stykke chokolade til.

Direktøren fra Kontra Coffee fortæller gæsterne om dyrkning, ristning og formaling af god kaffe. Ydermere vil han male og brygge forskellige kaffer, som deltagerne kan smage. Kaffen suppleres af den gode chokolade, der præsenteres af Chefkonditor på Fakkelgaarden Nicolas Vahe. Her vil gæsterne smage på 14 forskellige stykker chokolade til de udvalgte kaffer.
    Læs mere her

Jeg har allerede købt billet og håber på at møde andre af jer gutter til arrangementet.

Mvh
    Kim
    - La Spaziale S1 Dream
    - Bestmax S
    - Ceado E37S
    - Rancilio Rocky SD
    - Hottop B

Re:Kaffens Univers - Sønderborg

Der er bare så laaaangt fra humlebæk i nordsjælland til sønderborg...
    \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Comment

Ja, det er desværre lidt for langt fra mig også. Ellers et kursus sammensat af mine to favorit-ting i livet. God kaffe og god chokolade.
      Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Comment

KimH wrote:
        Hej,

Endelig et kaffe arrangement i nærheden af mit hjem :-)

Klippet fra www.broeggeriet.dk
        Kaffens Univers. Kaffens Univers. Foredrag med smagning af kaffe + chokolade. Kaffens Univers Kaffe skal nydes og gerne med et godt stykke chokolade til.

Direktøren fra Kontra Coffee fortæller gæsterne om dyrkning, ristning og formaling af god kaffe. Ydermere vil han male og brygge forskellige kaffer, som deltagerne kan smage. Kaffen suppleres af den gode chokolade, der præsenteres af Chefkonditor på Fakkelgaarden Nicolas Vahe. Her vil gæsterne smage på 14 forskellige stykker chokolade til de udvalgte kaffer.
        Læs mere her

Jeg har allerede købt billet og håber på at møde andre af jer gutter til arrangementet.

Mvh
        Kim
        Godt spottet Kim , vi ses den 9 okt.
        Fortid
        La Marzocco GS3
        Casadio Macinadosatore Istantaneo
        Hottop KN8828-P

BWM S M/LCD på vandværket
        Reg Barber 58mm Anodized/Stål
        Pullman/Synesso ridgeless
        Bumper TS
        Motta Knockbox
        Nutid
        Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
        French Press-Bodum 4 cup

Comment

Jeg kan fra pålidelig kilde afsløre at der ikke er ret mange pladser tilbage, så hvis du vil være sikker på at få plads, er det nok en god ide at få bestilt nu.
          Administator på espressobar
          Izzo Alex Duetto
          Toper Cafemino
          Kværna 1F, Mazzer Mini Electronic A, Rocky
          Pullmann deluxe, Pullmann Barista, Rusbjerg tamper model 2 (prototype ver 2)

Og en masse andet lir... Men alligevel ikke nok...

Comment

Working...
          X