Opslag

Collapse
No announcement yet.

Espressobar på TV.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Espressobar på TV.

Så er det på torsdag at jeg springer ud som \"medie luder\" i Rabatten.

Udsendelsen kommer på DR1 kl. 1925.
    Administrator på EspressoBar
    Nuova Simonelli Appia 1.GR.
    Mazzer Kony Electronic

Re:Espressobar på TV.

Det er skrevet i min kalender... Skal helt klart ses
    Silvia & Rocky
    Motta 58 mm. Tamper

Comment

Skal helt sikkert ses
      Sage espressomaskine BES920UK
      Nuova Simonelli Oscar
      Mahlkönig Vario
      Xpressivo Stamper
      Gene Cafe
      Bodum Antigua kværn

Comment

Det ska da båndes og smides på youtube :evil:

Comment

Jacob wrote:
          Det ska da båndes og smides på youtube :evil:
          Jeg tror ikke youtube er nødvendigt. Man kan vist til enhver tid streame programmerne fra DR
          Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
          Baratza Forté
          Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

ChrZacho wrote:
            Så er det på torsdag at jeg springer ud som \"medie luder\" i Rabatten.

Udsendelsen kommer på DR1 kl. 1925.
            Håber virkelig det bliver streamet eller smidt online på anden måde.

På det tidspunkt torsdag sidder jeg til et r*vsygt møde, men nogle ligeså r*vsyge mennesker... Jeg vil hellere se tv... :angry:
            Administator på espressobar
            Izzo Alex Duetto
            Toper Cafemino
            Kværna 1F, Mazzer Mini Electronic A, Rocky
            Pullmann deluxe, Pullmann Barista, Rusbjerg tamper model 2 (prototype ver 2)

Og en masse andet lir... Men alligevel ikke nok...

Comment

Vi må håbe de ikke læser med herinde:laugh:

Omvendt, så kunne det da være, at mødet blev lidt mere \"interessant\" :blink: :P
              Udstyr
              Rancilio Silvia
              Mahlkönig Vario

Comment

Det bliver spændende! Glæder mig til at se det.

Black coffee rules...

Comment

Hej Alle.
                  Jeg var herinde for at skrive at det er nu på torsdag indslaget om espresso bliver sendt, men kan se at det har I allerede styr på.

Jeg kan så i stedet oplyse at man selvfølgelig kan se udsendelsen på nettet (www.dr.dk/rabatten) men det er vist kun indtil næste torsdag at det ligger der, fordi vores hjemmeside er lidt dum for tiden. Der er også genudsendelser, så vidt jeg husker er det fredag morgen og tirsdag eftermiddag, men det står også på hjemmesiden.

Tak til Christian og Thybo for at I ville være med og havde skaffet maskiner, kopper, sukker osv. Redaktionen har rost Solveig og mig (nok mest Solveigs fortjeneste) for at komme hjem med meget fine kaffebrygnings-billeder

Vi ses på TV - Thybo jeg ved du ryger i en dag!

Hilsen
                  Karen

Comment

Tak for updaten, Karen.

Det er da lidt ærgeligt, at den ikke kommer til at ligge der \"forever\". Nogen chance for, at vi kan få udsendelsen som fil og få lov til at lægge den her på siden - selvfølgelig med korrekt angivelse af copyright?

Og så fik du vakt min nysgerrighed. Hvad betyder dette?

Thybo jeg ved du ryger i en dag!

La Marzocco GS/3
                    Baratza Forté
                    Bestmax filter

Comment

Nu har jeg så lige været inde og se efter på vores hjemmeside og det ser ud til at udsendelsen ligger der i hvert fald i en måned.

Og Thybo - bare rolig du dukker ikke pludselig op på skærmen i aften. Jeg mente bare at som vi talte om, så er der meget få mennesker, der ikke har været i medierne efterhånden, så jeg tror man skal anstrenge sig meget for ikke pludselig at se sig selv et eller andet sted i medierne. Denne her side på internettet er vel også et slags medie

Comment

Pokkers ... så fik du alligevel ikke listet Thybo på listen til \"Talent 2009\" ... hmmm så må vi holde os til \"BS og Thybo i ørkenen\"(gad jeg egentlig godt se, nok en af de få gange BS ville stresse på TV .. :woohoo: )
                        Nuova Simonelli Appia 1.GR.
                        Mazzer Kony Electronic

Comment

Søgelig og fordummende konklusion; altså at ikke-espresso er bedre espresso end pod-baseret espresso fordi otte ud af ti tilfældige forbipasserende synes sådan.

Jeg føler mig gjort til grin for mine egne licenspenge :angry:

Jeg synes ikke at os der ved bedre burde stille op til den slags! Nu vi har verdensmesteren i kaffesmagning, så hvorfor ikke spørge ham hvad der smager bedst? Og så kalde en skovl for en skovl og en spade for en spade, om ikke andet så i folkeoplysningens navn.

Comment

Jacob wrote:
                            Søgelig og fordummende konklusion; altså at ikke-espresso er bedre espresso end pod-baseret espresso fordi otte ud af ti tilfældige forbipasserende synes sådan.

Jeg føler mig gjort til grin for mine egne licenspenge :angry:

Jeg synes ikke at os der ved bedre burde stille op til den slags! Nu vi har verdensmesteren i kaffesmagning, så hvorfor ikke spørge ham hvad der smager bedst? Og så kalde en skovl for en skovl og en spade for en spade, om ikke andet så i folkeoplysningens navn.
                            Ja, vi må bare håbe, at mange seere kommer her forbi og bruger lidt tid på at læse, hvad det i virkeligheden handler om, hvis man skal have rigtig god kaffe...

Jeg synes sådan set, at testen af Handpresso og mokka er fin, men de skulle jo nok have testet den op i mod en gang nescafé eller mod et \"rigtigt\" espresso setup med kværn og friske bønner... Vi ved jo alle, at der ikke er nogen grund til at købe en silvia, hvis man alligevel vil bruge pods.

La Marzocco GS/3
                            Baratza Forté
                            Bestmax filter

Comment

Der var jo tydelig forskel på handpresso\'ens kaffe og det der kom ud af silviaen. nu var den silvia der var med også utroligt temperatur stabil hehe. Jo man kunne vel godt ha valgt at bruge frisk kaffe i silviaen, men da jeg ikke er prof, ville jeg ikke kunne lave 10 shots der smager nøjagtigt ens, og syntes desuden også af den kaffe vi testede med smagte frygteligt. men det er vel en smags sag =)

Nu var den kaffe vi brugte også langtfra frisk, som vi normalt bruger her inde. Vi kunne se at pakkedatoen var i 2006 =)

man skal jo også lige huske at testen er lavet for hr & fru danmark og ikke kaffenørder =)
                              8270 Højbjerg

Pour over - The Second Best Use for Your Right Hand

Nuova Simonelli Musica, Casadio , Mahlkönig Guatemala , Hottop Analog
                              og de fleste manuelle brygmetoder www.thybo.org

Comment

Working...
                              X