Opslag

Collapse
No announcement yet.

Nybegynder

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nybegynder

Hejsa.

Har lige skaffet mig en espresso maskine(www.kaffemekka.dk) Super service og virkelig god betjening. Da det er helt nyt for mig, er det lidt svært at vide om det er rigtig eller forkert det man gør. Og spm det er inde for dette, skal man have det i hånden for at lære det. Så det jeg søger er et kursus for begyndere, er det noget som eksistere. Bor i Århus C.
    Eureka Mignon

Re:Nybegynder

jesper84 wrote:
    Hejsa.

Har lige skaffet mig en espresso maskine(www.kaffemekka.dk) Super service og virkelig god betjening. Da det er helt nyt for mig, er det lidt svært at vide om det er rigtig eller forkert det man gør. Og spm det er inde for dette, skal man have det i hånden for at lære det. Så det jeg søger er et kursus for begyndere, er det noget som eksistere. Bor i Århus C.
    Hej Jesper,

Tillykke med din nye maskine. Blev det en Domobar? Og har du købt kværn til?

Ved Kaffe-Agenterne kan du købe billetter til et kursus på Sigfreds Kaffebar i Århus. Det kører dog først d. 11. feb.
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Mener At sigfreds holder et næste år, ellers er vi mange her inde fra århus, så man kunne vel mødes endag og nørde lidt =) og så spare man også penge, og sikkert meget mere hyggeligt =) (kurset kan du finde inde på kaffe agenterne)
      8270 Højbjerg

Pour over - The Second Best Use for Your Right Hand

Nuova Simonelli Musica, Casadio , Mahlkönig Guatemala , Hottop Analog
      og de fleste manuelle brygmetoder www.thybo.org

Comment

Det kunne være godt. vile gerne se og prøve at have det i hænderne på den rigtige møde, vis man kan sige det, ind til man lige får det på det rene med hvordan det fungere. Er der nogen der har være med til det på Sifreds.
        Eureka Mignon

Comment

Ja jeg har fået en maskine, og mange tak for dit tilbud. Efter mange overvejelser valgte jeg at anskaffe mig en ny maskine. Ja det blev en domobar, men kværnen har jeg ikke I NU. Har kigge på en Eureka.

Har du været ,ed til kurset ved sigfred, eller er det bare på den hårde måde du har lært det.
          Eureka Mignon

Comment

Thybo, det er jeg med på.

Michael
            Vibiemme Domobar Super PID Dual Boiler rot. pumpe og direkte vand
            Mazzer Mini Electronic B Poleret. Bestmax kalkfilter

Comment

Sigfreds har godt nok holdt nogle kurser for de som køber deres hjemmemaskiner dernede, men eller er kurserne i starten af næste år de første de afholder.
              Udstyr
              Rancilio Silvia
              Mahlkönig Vario

Comment

Working...
              X