Opslag

Collapse
No announcement yet.

SCAE\'s Barista DM

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• SCAE\'s Barista DM

Det er snart tid for det Officielle DM i Barista. De har jo noget at leve op til efter EspressoBars Dm i Hjemmebarista :P

Der har vaeret en del snak om dette arrangement i chatboksen, saa nu er det vist paa tide med en traad her.

Arrangementet foregaar paa Tema09 messen i Bella, d. 24. og 25. feb.. Se mere paa www.Tema09.dk og paa SCAE.dk.

Der er en aendring siden sidste arr. I aar finde baade deltagere til VM i Barista, Latte Art, og Coffee in Good Spirits i en og samme konkurrence, nemlig Barista DM.

Hvem skal ud og se det?
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Re:SCAE\'s Barista DM

Jeg ku godt finde på at køre derover hvis jeg ku tiltuske mig noget adgangskort et sted? Så vidt jeg læser er det kun for fagfolk.
    Good, fast, cheap... Pick two!

Comment

RuneL wrote:
      Jeg ku godt finde på at køre derover hvis jeg ku tiltuske mig noget adgangskort et sted? Så vidt jeg læser er det kun for fagfolk.
      Ja, man kunne godt oenske at SCAE var lidt mere fremme i skoene for at faa tilskuere til konkurrencen. Fx ved at informere om om og hvordan man kan faa billetter. Jeg kan nu ikke forestille mig, at det ikke er muligt at komme ind og se konkurrencen.

Maaske var der en der kunne proeve at sende Kent (Kent Kaffe - han er bestyrelsesformand i SCAE) en mail og spoerge. Og derefter poste svaret i denne traad?
      Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
      Baratza Forté
      Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Vi har også snakket om at tage ind og se det!
        Måske Daniel kunne skaffe nogle adgangskort via sit arbejde....jeg må lige snakke med ham senere. Så kunne vi nok få dig med ind Rune
        Behind every successful woman is a substantial amount of coffee. ~Stephanie Piro
        Nuova Simonelli Aurelia
        Pink Reg barber tamper
        Mazzer Super Jolly

Comment

Tror jeg sagtens kan lade sig gøre...men inden vi lover for meget skal jeg lige undersøge hvor mange adgangskort vi har til rådighed, men det første er reserveret til dig Rune
          \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Comment

Uuuuh, det er bare min heldige uge det her, jeg skal fluks ned og købe skrabelodder!

Comment

RuneL wrote:
              Uuuuh, det er bare min heldige uge det her, jeg skal fluks ned og købe skrabelodder!
              Jaa .. og glem alt om kondomer ...
              Administrator på EspressoBar
              Nuova Simonelli Appia 1.GR.
              Mazzer Kony Electronic

Comment

Hvis der er nogen der har vildt meget lyst til at tage med til DM, JM og SM i februar, så skal i endelig sige til!
                \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Comment

Til

Comment

Også til herfra, det ville være cool og se om profferne klarer det lige så godt som i gjorde til amatør dm
                    Nuova Simonelli Oscar - Stempelkande - Aeropress
                    Mahlkönig \\\"DDR\\\" Guatemala - Compak K3 Chrome

Comment

Hvis jeg kan få fri fra arbejde, osv. så ville jeg helt vildt gerne afsted.

Nogen der vil lave lidt samkørsel fra det mørke gylland? (jeg bor i Hadsten v. Århus)
                      Nuova Simonelli Appia
                      Compak K10
                      Gene roaster

Comment

blade69 wrote:
                        Hvis jeg kan få fri fra arbejde, osv. så ville jeg helt vildt gerne afsted.

Nogen der vil lave lidt samkørsel fra det mørke gylland? (jeg bor i Hadsten v. Århus)
                        Jeg skal lige finde ud af om jeg er hjemme d. 24-25 feb. (hvilket jeg håber jeg er) men hvis jeg er (hvilket jeg finder ud af i løbet af et par dage) så kunne jeg godt værre klar på en samkørsel fra Østjyland
                        Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

Er det muligt jeg også kan få en billet??

Jeg har fri, og vil da gerne køre med nogen, skal nok give til benzinen og det =)
                          8270 Højbjerg

Pour over - The Second Best Use for Your Right Hand

Nuova Simonelli Musica, Casadio , Mahlkönig Guatemala , Hottop Analog
                          og de fleste manuelle brygmetoder www.thybo.org

Comment

Jeg bor i Odense, og ku godt være interesseret i et lift herfra.

Comment

i morgen finder jeg ud af hvor mange billetter jeg kan få fingerne i, hvis i stadigvæk er interesserede

Comment

Working...
                              X