Opslag

Collapse
No announcement yet.

snyd og bedrag?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• snyd og bedrag?

hvorfor var vi andre ikke invieterde??? http://www.espressobar.dk/index.php?...d=146&Itemid=1
    \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Re:snyd og bedrag?

BaristaDK wrote:
    hvorfor var vi andre ikke invieterde??? http://www.espressobar.dk/index.php?...d=146&Itemid=1
    Hehe, ja det skal jeg beklage. Denne gang var det et lukket arrangement, men at lave \"live\" arrangementer af forskellige slags, er noget vi vil opprioritere! Jeg tror vi kan love diverse invitationer inden længe
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Til gengæld glæder vi os til div. bidrag i latte-trådene

Søren delte velvilligt ud af gode tricks til latte art og jeg tror, vi var flere, der blev inspireret til at komme hjem og øve rosettaer, tulipaner mv.

Comment

Jacob wrote:

Søren delte velvilligt ud af gode tricks til latte art og jeg tror, vi var flere, der blev inspireret til at komme hjem og øve rosettaer, tulipaner mv.
        Så skal vi lige have fat i Kasper og have ham til at kigge billederne igennem. Jeg har modtaget et udvalg (dem i galleriet) og der var desværre ingen af latte art. Jeg er bange for vi ikke havde kameraet fremme på det tidspunkt

La Marzocco GS/3
        Baratza Forté
        Bestmax filter

Comment

MoBak wrote:
          Jacob wrote:

Så skal vi lige have fat i Kasper og have ham til at kigge billederne igennem. Jeg har modtaget et udvalg (dem i galleriet) og der var desværre ingen af latte art. Jeg er bange for vi ikke havde kameraet fremme på det tidspunkt
          Og måske mente du dem vi laver hjemme de kommende dage. I så fald skulle der være mulighed for lidt upload

La Marzocco GS/3
          Baratza Forté
          Bestmax filter

Comment

i sakl da bare smide alle de billeder i har op... og dele de gode tricks med os andre!
            \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Comment

Kameraet var pakket ned da vi øvede latte art. :lol:

Og det var vist også meget godt, eftersom jeg skulle lære et nyt design. Og det kræver lige \"en smule\" træning inden det første billede skal frem i offentligheden :blush:
              Administator på espressobar
              Izzo Alex Duetto
              Toper Cafemino
              Kværna 1F, Mazzer Mini Electronic A, Rocky
              Pullmann deluxe, Pullmann Barista, Rusbjerg tamper model 2 (prototype ver 2)

Og en masse andet lir... Men alligevel ikke nok...

Comment

BaristaDK wrote:
                ... og dele de gode tricks med os andre!
                Ja det er dem der er rigtig interessante!

Jeg kunne i hvert fald godt bruge nogle tips for at komme videre

Comment

Jacob wrote:
                  BaristaDK wrote:
                  ... og dele de gode tricks med os andre!
                  Ja det er dem der er rigtig interessante!

Jeg kunne i hvert fald godt bruge nogle tips for at komme videre
                  Hvis du er frisk tager vi et kursus hos TCC?!?!!?

Comment

He he der er vist vigtigere ting at bruge sine kursus-penge på end latte art

Jeg overvejer stadig det lille ristekursus - nu da der ikke er nogen der synes at en Probat må koste det dobbelte af Hottop :dry:

Et baristakursus ville måske heller ikke være nogen dårlig overgang til en mere systematisk tilgang til brygningen af espresso :unsure:

Comment

Jacob wrote:
                      Jeg overvejer stadig det lille ristekursus - nu da der ikke er nogen der synes at en Probat må koste det dobbelte af Hottop :dry:
                      Der må jeg desværre skuffe dig. Den sidste plads er lige strøget i morges De tilmeldte har dog ikke betalt endnu, så det kan jo være der er én der får kolde fødder, når pengene skal falde i disse finanskrisetider (selvom tilmeldingerne er bindende). Så du kan før første plads på venteliste, hvis du er interesseret?

Ellers kører kurset jo måske også igen senere...

La Marzocco GS/3
                      Baratza Forté
                      Bestmax filter

Comment

MoBak wrote:
                        Der må jeg desværre skuffe dig.
                        Verden ville gå helt i stå hvis den skulle vente på mig hvergang :blush:

Det kunne være et DM eller et riste-jam hos Flemming kunne sætte skub i tingene, men ellers er jeg jo godt nok lav-motiveret når det gælder hjemmeristning af espressokaffe. Tror risteren ender på en hylde bagerst i kælderen og bønnerne i forældrenes brændeovn :dry:

Comment

MoBak wrote:
                          Jacob wrote:
                          Der må jeg desværre skuffe dig. Den sidste plads er lige strøget i morges De tilmeldte har dog ikke betalt endnu, så det kan jo være der er én der får kolde fødder, når pengene skal falde i disse finanskrisetider (selvom tilmeldingerne er bindende). Så du kan før første plads på venteliste, hvis du er interesseret?

Ellers kører kurset jo måske også igen senere...
                          Jeg syns helt klart nogen skulle melde sig fra på master-kurset så der bliver en plads ledig.
                          Good, fast, cheap... Pick two!

Comment

Working...
                          X