Opslag

Collapse
No announcement yet.

USBC live stream

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• USBC live stream

Til de der ikke har noget bedre at lave fredag og lørdag after, kan man følge det Amerikanske Barista Mesterskab live fra Portland, Oregon på http://www.ustream.tv/channel/2009-u...a-championship

God fornøjelse!
    Klaus Thomsen
    World Barista Champion 2006
    Kig ind på vores Blog her
    The Coffee Collective

Re:USBC live stream

klaus wrote:
    Til de der ikke har noget bedre at lave fredag og lørdag after, kan man følge det Amerikanske Barista Mesterskab live fra Portland, Oregon på http://www.ustream.tv/channel/2009-u...a-championship

God fornøjelse!
    Pis! Hvorfor er jeg ikke lige på forretningsrejse til Vestas amerikanske hovedkvarter lige nu! Det ligger nemlig i Portland.

Det starter 9.00 AM lokal tid. Det må være kl. 18 OMT (Odder Mean Time). Det skal jeg da se, men det bliver desværre ikke fra start her i aften.

Men jeg kunne da opfordre folk der følger det til at have EBar åbent i en anden browser og bruge Klaus\' tråd her til at diskutere hvad man ser i konkurrencen. Så kan andre læse om det efterfølgende
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Så må man prøve ikke at blive skiløjet :blink:

Comment

Jacob wrote:
        Så må man prøve ikke at blive skiløjet :blink:
        Split screen min ven, split screen :laugh:
        Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

Gaaaaaaab

Comment

Jacob wrote:
            Gaaaaaaab
            :laugh: :laugh: :laugh:
            Ja jeg er også lige ved at pisse i bukserne af bare spænding :blink: :P
            Men på den anden side så er det stadig markant mere interessant end x-factor!
            Michael EPO Rasmussen

Comment

ham Stephen Morrissey han får sku da også sneget sig ind alle mulige mærlige steder
              Michael EPO Rasmussen

Comment

Nå de kom da igang igen og jeg fulgte med det meste af aftenen.

Hvad kan man sige andet end at det vil være oplagt at kigge på en Anfirm doser til min Robur (hvis doser er defekt og meget \'svinsk\').

Comment

Working...
                X