Opslag

Collapse
No announcement yet.

WBC \'09

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• WBC \'09

Hei er der nogen der har et overblik over hvem man skal holde øje med til WBC \'09??
    Jeg ved at Mike Phillips fra USA kommer (og han har jeg oplevede en del gange live i Chicago og han er super cool!!) og jeg ved Sammy Piccolo fra Canada prøver lykken endnu engang (efter to 2. pladser og en 3. plads, den ene anden plads var iøvrig det år Klaus T vandt) og så er der selvfølgelig vores egen Morten som helt sikkert nok skal sparke r..!!!! B)
    men hvem er der ellers??
    Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Re:WBC \'09

EPO wrote:
    Hei er der nogen der har et overblik over hvem man skal holde øje med til WBC \'09??
    Jeg ved at Mike Phillips fra USA kommer (og han har jeg oplevede en del gange live i Chicago og han er super cool!!) og jeg ved Sammy Piccolo fra Canada prøver lykken endnu engang (efter to 2. pladser og en 3. plads, den ene anden plads var iøvrig det år Klaus T vandt) og så er der selvfølgelig vores egen Morten som helt sikkert nok skal sparke r..!!!! B)
    men hvem er der ellers??
    Carl Sara - super cool fyr som bl.a. var MC sammen med Hoffmann i finalen i Kbh. Han deltager for 7. gang mener jeg det er. Konkurrencen i New Zealand er vist lidt ensidig

Og så vigtigst af alt selvfølgelig - vores egen Morten. Jeg glæder mig VILDT meget til at se hvad han kan præstere derovre. Med hans (og Sigfreds-stabens) seriøsitet tror jeg på en finaleplads!
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Re:WBC \'09

MoBak wrote:
      Carl Sara - super cool fyr som bl.a. var MC sammen med Hoffmann i finalen i Kbh. Han deltager for 7. gang mener jeg det er. Konkurrencen i New Zealand er vist lidt ensidig
      Ahhh jeg havde helt glemt Carl Sara (jeg troede egentlig ikke han ville stille op i år, jeg troede han havde alt for travlt med at værre far)

MoBak wrote:
      Og så vigtigst af alt selvfølgelig - vores egen Morten. Jeg glæder mig VILDT meget til at se hvad han kan præstere derovre. Med hans (og Sigfreds-stabens) seriøsitet tror jeg på en finaleplads!
      Jeg er ikke i tvivl omat Morten kommer til at gøre det super, han har jo fået optimale forberedelses muligheder (jeg tænker på tid/udstyr). Er der iøvrigt nogen der regner med at ta\' der over?? jeg håber stadig at jeg kan få fusket mig til en arb. tur derover B)
      Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

Working...
      X