Opslag

Collapse
No announcement yet.

begynderkursus med Ebar?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• begynderkursus med Ebar?

hej derude!

følger jævnligt med herinde, og kan se der er godt gang i butikken hvad angår første gangs købere (som jeg selv) og rookie spørgsmål. hvornår kommer det eksklusive ebar rookie kursus ? - jeg er ret sikker på er er mange som ville hoppe på
    If it weren\\\'t for coffee, I\\\'d have no identifiable personality whatsoever. ~David Letterman

Re:begynderkursus med Ebar?

Bang wrote:
    hej derude!

følger jævnligt med herinde, og kan se der er godt gang i butikken hvad angår første gangs købere (som jeg selv) og rookie spørgsmål. hvornår kommer det eksklusive ebar rookie kursus ? - jeg er ret sikker på er er mange som ville hoppe på
    Hej Bang,

Nu ved jeg ikke, hvor i landet du bor, men der er flere gode tilbud derude til barista begynder kurser. I Århus er der Sigfreds Kaffebar, i København har både TCC og Risteriet kurser.

I EspressoBar regi har vi indtil videre arrangeret et Ristekursus sammen med TCC i København. Det løber af stabelen første weekend i april. Skulle vi lave et baristakursus i samarbejde med nogle, ville jeg umiddelbart gå efter at lave et \"Advanced\", idet mange af vores brugere allerede ved rigtig meget og dagligt deler deres viden med hinanden. Samtidig med, at der som sagt allerede er gode muligheder for basis kurser.
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Working...
    X