Opslag

Collapse
No announcement yet.

Leje af Barista/Udstyr

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Leje af Barista/Udstyr

Er der nogle der ved om man kan leje en barista for en dag med \"hardware\" , skal have lavet et arrangement hvor det kunne være dejligt at have god kaffe med men ved ikke hvor jeg skal starte med at lede.

Any Ideas ?

Re:Leje af Barista/Udstyr

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad det er til og hvor \"fint\" det skal være, men en mulighed var da at tage fat i nogle af brugerne og spørge om de vil stille sig, inkl udstyr til rådighed for \"gaver\" og så bestille friskristet kaffe hos kaffemekka eller lignende?

Comment

LSM wrote:
      Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvad det er til og hvor \"fint\" det skal være, men en mulighed var da at tage fat i nogle af brugerne og spørge om de vil stille sig, inkl udstyr til rådighed for \"gaver\" og så bestille friskristet kaffe hos kaffemekka eller lignende?
      niveauet herinde er mere en godt nok , så det er helt sikkert en mulighed.

Comment

Prøv Kent Kaffe, han har da en vogn med alt udstyret

http://kentkaffe.com/

Vh Bo
        SCAE certificeret kafferister & medejer af:
        https://holybean.dk Holy Bean coffeeroasters
        Cederfeldsgade 18A
        5560 Aarup (Fyn)

Comment

Prøv at høre Kontra ad.

Danske bank har ihvertfald haft brugt dem til nogle messer, der stod de og lavede cappa\'er på en dala corte. Det var helt iorden håndværk
          Nuova Simonelli Oscar - Stempelkande - Aeropress
          Mahlkönig \\\"DDR\\\" Guatemala - Compak K3 Chrome

Comment

Hvor megen kaffe skal der laves Flemming? Med andre ord, hvor mange grupper skal der bruges? En enkelt barista kan vel dårligt producere hurtigere med end 2-gruppes maskine end med en 3-gruppes maskine, men er der to baristi, så kan man måske udnytte en 3-gruppers maskine.

Forventes der flere hundrede gæster i løbet af en halv time, så vil selv en 2-gruppers maskine med en enkelt barista måske forekomme for \"småt\".

Måske et par folk med et par gode prosumer maskiner kunne være lige så godt som en enkelt barista med en professionel 2-gruppers maskine?
            Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
            Østerbro

La Marzocco GS3
            Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Comment

Hobzon wrote:
              Hvor megen kaffe skal der laves Flemming? Med andre ord, hvor mange grupper skal der bruges? En enkelt barista kan vel dårligt producere hurtigere med end 2-gruppes maskine end med en 3-gruppes maskine, men er der to baristi, så kan man måske udnytte en 3-gruppers maskine.

Forventes der flere hundrede gæster i løbet af en halv time, så vil selv en 2-gruppers maskine med en enkelt barista måske forekomme for \"småt\".

Måske et par folk med et par gode prosumer maskiner kunne være lige så godt som en enkelt barista med en professionel 2-gruppers maskine?
              Ved det ikke endnu , finder ud af det snart hvad scopet er men det var mere for at evt muligheder.

Comment

Når det så er sagt, så stiller jeg gerne op, hvis du kan have brug af mig :-)
                Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
                Østerbro

La Marzocco GS3
                Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Comment

Du kan prøve at ringe til Thomas Remmer fra Kaffeagenterne. Han har en 2 gruppers maskine, som jeg har lejet et par gange + kværn. Det kostede omkring 500 kr pr dag, så det var ikke det vilde.

Dog er Kaffeagenterne i Århus, så det afhænger lidt af hvor i landet du skal bruge maskinen.

Comment

tak jeg prøve at høre thomas.

Det er stadig lidt usikkert hvad der bliver brug for og hvor

Comment

Hej FLemming.
                      Jeg stiller gerne op!
                      \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Comment

Jeg faldt over Pascucci\'s \"kaffebar på hjul\" på i messehallerne i Herning. Udemærket kaffe. Fik en snak med dem, og udover at den ofte kan findes på Strøget i Århus eller i NRGi Park til AGF kampe, kan den lejes ud til arrangementer med eller uden personale. Kontaktperson i denne forbindelse er Toke Bøgh fra Pascucci / Bøgh & Larsen Kaffecompani.
                        / nuova simonelli musica / mazzer kony / mazzer jolly DR / aeropress, hario V60 m.m. /

Comment

hmmm.....billederne kom ikke med. Ikke så store erfaring med at minimere billeder på en PC....venter til jeg er i nærheden af en ordentlig computer (læs: mac).
                          / nuova simonelli musica / mazzer kony / mazzer jolly DR / aeropress, hario V60 m.m. /

Comment

Working...
                          X