Opslag

Collapse
No announcement yet.

Overnatning Dansk Kaffeshow 2010

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Overnatning Dansk Kaffeshow 2010

Har luret lidt at folk har tilbudt og efterlyst senge pladser i weekenden til Dansk Kaffeshow lidt forskellige steder på forum, så tænkte at denne tråd kunne være en slags markedsplads.
    Har du en seng eller mangler u en seng så skriv endelig, og husk lige at opdatere hvis du for en seng afsat eller modtaget.
    \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Re:Overnatning Dansk Kaffeshow 2010

BaristaDK wrote:
    Har luret lidt at folk har tilbudt og efterlyst senge pladser i weekenden til Dansk Kaffeshow lidt forskellige steder på forum, så tænkte at denne tråd kunne være en slags markedsplads.
    Har du en seng eller mangler u en seng så skriv endelig, og husk lige at opdatere hvis du for en seng afsat eller modtaget.
    Rigtig god ide, Daniel! Jeg har desværre stuen fyldt op, så kan ikke tilbyde flere pladser. Men håber Daniels initiativ skaber nogle kontakter og hjælper nogle folk
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Hvis der skulle være nogen som har behov for overnatning, så er der 3 og evnt. 4 værelser før vi behøver at overveje ekstra madrasser.
      Senge er der - så det er altså kun jer selv og evnt. grej i behøver at tage med.

Det er ganske vist ikke i Århus, men derimod i det sydlige Randers - ca. 35 min. kørsel fra havnen i Århus.

Så kunne jeg jo også få køre lejlighed ved samme lejlighed

Hvis det har interesse kan du kontakte mig på PM
      /Anders
      Lidt fattigere - men meget rigere

La Pavoni Stradivari SPH rosen træ, Reg Barber tamper, Mazzer Mini B poleret & valnød
      Simonelli Appia II - naturligvis "tunet" af Kaffemekka, Reg Barber 58,4mm tamper m. træ, Mazzer Mini B poleret & mahogni
      Hario Siphon
      HotTop 8828B
      Ascaso i-mini alu m. træ til Aeropress

Comment

Jeg har også massere af plads, bor i højbjerg (110 kroner i en taxa, 15min i bus væk fra stedet).

Skriv pm hvis det er =)
        8270 Højbjerg

Pour over - The Second Best Use for Your Right Hand

Nuova Simonelli Musica, Casadio , Mahlkönig Guatemala , Hottop Analog
        og de fleste manuelle brygmetoder www.thybo.org

Comment

Jeg kunne godt være interesseret i et sted at sove... Jeg har en del grej (fotoudstyr) jeg skal have slæbt frem og tilbage både lørdag og søndag, men regner med selv at have bil med fra København. Det betyder så til gengæld at jeg også selv har dyne, sengetøj, osv. med.

Jeg skal lige have bekræftet at jeg har bil, så vender jeg tilbage med en PM.
          Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
          Østerbro

La Marzocco GS3
          Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Comment

Working...
          X