Opslag

Collapse
No announcement yet.

Transport d.26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Transport d.26

Tænkte på om der var nogen i københavns området der skulle med d.26 og evt om man skulle finde ud af noget samkørsel og så selvfølgelig dele udgifterne.?
    \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Re:Transport d.26

BaristaDK wrote:
    Tænkte på om der var nogen i københavns området der skulle med d.26 og evt om man skulle finde ud af noget samkørsel og så selvfølgelig dele udgifterne.?
    Der er en traad om dette herinde. Jeg her lige ved at logge af, saa jeg kna ikke lige naa at finde den. Men Hobzon, Shotmaker og en mere, tror jeg det er der koerer fra Kbh.
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Her er den ...

Administrator på EspressoBar
      Nuova Simonelli Appia 1.GR.
      Mazzer Kony Electronic

Comment

Takker, har skrevet og spurgt til samkørsel i den anden tråd, så denne er vel ikke vigtig længere
        \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Comment

Yeps - send en PM til Shotmaker. Det er ham der står for at arrangere samkørslen. Jeg ved ikke om der er plads - men det kan han svare på.
          Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
          Østerbro

La Marzocco GS3
          Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Comment

Working...
          X