Opslag

Collapse
No announcement yet.

Tak for et super arrangement

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Tak for et super arrangement

Hej alle,

tak for en sjov og spændende dag - det var en fornøjelse at møde jer andre \"kaffenørder\"

Der var masser af spændende ting at se, snakke om og ikke mindst røre ved - og måske kommer der endda en latte art frem snart, der er til at vise frem.

Den første tilmelding til næste (års?) arrangement er hermed afgivet :woohoo:

Hilsen Carsten
    Vibiemme Domobar Inox
    Baratza Sette 270

...when the pupil is ready, the teacher will appear...

Re:Tak for et super arrangement

Syntes virklig det var et super arrangement, lærte virkelig meget, selvom mine shots blev lidt mislykket
    Nu må jeg igang imorgen og teste alt det jeg har lært =)

mvh
    Thybo =)
    8270 Højbjerg

Pour over - The Second Best Use for Your Right Hand

Nuova Simonelli Musica, Casadio , Mahlkönig Guatemala , Hottop Analog
    og de fleste manuelle brygmetoder www.thybo.org

Comment

Hej..

Jeg vil da også lige sige tak for en hyggelig dag.. Mærkeligt som tiden flyver når man er i godt selskab..

Virkelig dejligt og møde alle jer dejlige mennesker, som alle har samme passion som mig selv.. Nemlig og ligge på knæ foran en brændende varm espressomaskine og kigge op i bunden af portafilteret med åben mund og tænke \"nøjhh der kommer kaffe ud\"..

Hehe.. Ja kaffe har vi jo fået i dag, så jeg har valgt og springe aftenkaffen over i dag..

Og en særlig tak til jer bag espressobar.dk.. Keep up the good work..
      Hilsen Johnny

Faema Legend S1
      Faema MD3000 Touch
      Mahlkoenig Vario
      Jura Ena 9 OneTouch

Tidligere: Rancillio Silvia, ECM Giotto, La Spaziale S1

Comment

Lad mig skynde mig også at sige tusind tak for et KANON arrangement. Jeg kom hjem dejlig mæt af indtryk og ved glæden over at have mødt en masse mennesker med en brændende passion der også er min - nemlig kaffe.

Jeg tror det blev til 8-9 skud i løbet af dagen, den overvejende del dobbelt eller trible, ikke alle var lige fantastiske, men hvor var det dog dejligt at få lov at kvaje sig og ikke føle man faldt HELT ved siden af :-)

Tegnebogen var en del tyndere ved hjemkomsten end ved afrejsen, men jeg fik også en masse spændende ting med hjem. Jeg har allerede fået \"tunet\" kværnen nogenlunde ind på et nyt og MEGET letter tampertryk - jeg kan ikke komme mig over at jeg har tampet med noget der ligner 30 kilo i stedet for 15 :blush:

Latte Art - ja, jeg fik da lavet et par stykker der var rimelige, og jeg fik set MoBak brilliere med sine evner. Jeg fik også lært HVORDAN det skal gøres, nu skal jeg bare øve mig - og vel ankommet herhjemme har jeg netop produceret en ganske nydelig rosetta i min aftencappuccino, for jeg MÅTTE jo lige have en kop mere inden jeg styrtede om i sofaen hmy:

Jeg har fået MEGET mere med hjem, end nye dimser, bøger og kaffe. Jeg har også fået en fantastisk oplevelse, og lov at møde nogle fantastisk rare mennesker. Tak allesammen for en dejlig dag i kaffens tegn
        Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
        Østerbro

La Marzocco GS3
        Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Comment

Hej alle,

Jeg vil da også lige sige tak for en super spændende dag. Det har været fantastisk hyggeligt og interessant at møde alle ansigterne bag mange af vores brugere.

Tak fordi I var med til at gøre dagen til noget helt specielt
          Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
          Baratza Forté
          Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Journey wrote:
            Nemlig og ligge på knæ foran en brændende varm espressomaskine og kigge op i bunden af portafilteret med åben mund og tænke \"nøjhh der kommer kaffe ud\"..
            Hehe ... sgu en klasse beskrivelse på en kaffe-nørd.
            Administrator på EspressoBar
            Nuova Simonelli Appia 1.GR.
            Mazzer Kony Electronic

Comment

også herfra lyder et tusind tak for et blændende arrangement. Hvornår var det vi igen skulle mødes og \"se med fingrene\"?:woohoo:
              La Marzocco GS/3 AV
              Mahlkönig K30 Vario
              Mahlkönig Vario Home m/stålknive
              La Pavoni Professional
              Tidligere: Faema Ariete Vintage Lever, Faema Lambro Vintage Lever, Londinium I, La Marzocco GS/3, VBM Domobar, ECM Giotto, Expobar Office Leva, Mazzer Major, Mazzer Super Jolly, MK Guatemala, Anfim Best, Isomac Granmacinino, Gene Café CBR-101
              BLOG

Comment

Hej allesammen.

Sikken en dag!

En stor fornøjelse at se alle \"hovederne\" live, og ikke mindst følge med i den fantastiske stemning, og høre alle de faglige diskussioner vores hjertebarn kaffen kan frembringe.

Vi glæder os til at afholde næste arrangement, som vi håber bliver en lige så stor succes som dette.

Tak!
                Administator på espressobar
                Izzo Alex Duetto
                Toper Cafemino
                Kværna 1F, Mazzer Mini Electronic A, Rocky
                Pullmann deluxe, Pullmann Barista, Rusbjerg tamper model 2 (prototype ver 2)

Og en masse andet lir... Men alligevel ikke nok...

Comment

Hej Guys,

Også en stor tak herfra, jeg har haft en KANON dag, rart at få sat ansigt jer og endelig møde ligesindede, super arrangement i de perfekte omgivelser. Jeg var så heldig at stå lige foran den store rister da Thomas lossede små 10 kg. rygende Espressobar bønner til køling så jeg duftede herligt da jeg kom hjem

.. og tak for kaffe

Vibiemme Domobar Super PID
                  Santos #55
                  Gene Café
                  La Cimbali Junior /R
                  Clever

Comment

poulsen wrote:
                    Hej Guys,

Også en stor tak herfra, jeg har haft en KANON dag, rart at få sat ansigt jer og endelig møde ligesindede, super arrangement i de perfekte omgivelser. Jeg var så heldig at stå lige foran den store rister da Thomas lossede små 10 kg. rygende Espressobar bønner til køling så jeg duftede herligt da jeg kom hjem

.. og tak for kaffe
                    Hey poulsen,

Fedt du kunne være med hele dagen, selvom du havde varslet et halvt afbud på forhånd
                    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
                    Baratza Forté
                    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

hej alle sammen

jeg vil også sige tak for en super dag B)
                      Hilsen Morten
                      -------------------------

Silvia PID
                      Fiorenzato T80
                      Rocky
                      Gene Cafe

Comment

Vil også lige sige tak for et godt arrengement. Det var sjovt og lærerigt specielt for en newbie som mig , og ikke mindst var det sjovt lige at få sat hoveder på forumbrugerne og få set alle de herlige maskiner i aktion.
                        så nu skulle jeg da også lige i gang med noget latte-art her til morgen , men men det lignede jo noget min søn kunne have lavet med lukkede øjne , så øve øve og lidt mere øve så skulle den gerne være i vinkel til næste arrengement som jeg ser frem til.
                        Fortid
                        La Marzocco GS3
                        Casadio Macinadosatore Istantaneo
                        Hottop KN8828-P

BWM S M/LCD på vandværket
                        Reg Barber 58mm Anodized/Stål
                        Pullman/Synesso ridgeless
                        Bumper TS
                        Motta Knockbox
                        Nutid
                        Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
                        French Press-Bodum 4 cup

Comment

Jeg vil også gerne sige tak til jer alle sammen for at gøre arrangementet til den store oplevelse og succes det var.

Super at Thomas ville stille lokaler og grej til rådighed.

Eneste anke er at jeg ikke kan finde min måleske
                          Den er jeg mere afhængig af end jeg lige troede.

Hvis nogen af jer er faldet over den så giv lige lyd.

Den er sort, af plastik (og stammer fra en underlødig Bodum kværn.)

Mvh.

Peter
                          Rancilio Silvia - PID
                          Macap MC4 Stepless
                          Behmor 1600
                          Xpressivo Presso Barista

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away. - Antoine de Saint-Exupery

Comment

Jeg vil da også lige benytte chancen til at sige \'tak for sidst\'. Jeg havde en rigtig god dag med en masse go\' kaffesnak. Som flere andre også har nævnt var det rart at få sat ansigt på alle jer andre nørder :silly:

En speciel stor tak skal der lyde til personerne bag espreesobar og Agent Thomas, som har gjordt dette muligt, samt lagt et stort stykke arbejde i arrangementet.

Jeg er klar igen næste gang

/Kim
                            - La Spaziale S1 Dream
                            - Bestmax S
                            - Ceado E37S
                            - Rancilio Rocky SD
                            - Hottop B

Comment

Jeg vil også gerne sige tak til jer alle for en fantastisk dag! Jeg synes stemningen var i top og jeg tror vi alle fik lært noget nyt, pillet ved en masse grej, blevet ramt af opgratitis....og fået kaffechock :side:

Det er skønt at se, at der kan samles så mange passionerede mennesker fra hele landet - det er dét, der er med til at give EspressoBar indhold!
                              Administrator på EspressoBar

Black coffee rules...

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎