Opslag

Collapse
No announcement yet.

Krups lægger hus til SCAA\'s USBC konkurrence

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Krups lægger hus til SCAA\'s USBC konkurrence

Nu står verden da ikke længere. SCAA er indgået en sponsoraftale med Krups, der lægger hus til United States Barista Championship 2008, d. d. 2-5. maj i Minneapolis, Minnesota.

Det må godt nok være noget at en check SCAA har fået fra Krups ;-)

Tro ikke at mit lille smil på læben, handler om at jeg er snoppet. Jeg synes da det kunne være DEJLIGT, hvis alle dem der ejer en Krups espressomaskine ville få glæde af denne. Alt andet lige - før jeg vidste bedre, så var jeg jo selv rimeligt glad for min egen Senseomaskine, og Krups kan da umuligt være ringere end Senseo.

Det indikerer jo også en hvis seriøsitet fra Krup\'s side at man engagerer sig i SCAA\'s (og for den sags skyld SCAE\'s) arbejde.

Læs hele pressemeddelelsen hos BusinessWire.
    Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
    Østerbro

La Marzocco GS3
    Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Re:Krups lægger hus til SCAA\'s USBC konkurrence

:angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

De skulle hellere bruge deres dollars på at lave nogen bedre maskiner end at holde mesterskaber i \"kop & kande\" for dem.

Jeg har lige være nede og aflevere min Krups maskine til reperation for 3. gang på under 1 år :angry:

Så det eneste espresso jeg får det næste stykke tid, er det jeg kan læse om her i forum :-(

Hjalle
    Miss Silvia m. Manometer & PID
    Rocky SD
    Xpressivo Barista stamper
    Behmor 1600

Comment

hjalle wrote:
      Jeg har lige være nede og aflevere min Krups maskine til reperation for 3. gang på under 1 år :angry:

Så det eneste espresso jeg får det næste stykke tid, er det jeg kan læse om her i forum :-(

Hjalle
      Surt. Hvis du kommer forbi Odder, giver jeg gerne en kop
      Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
      Baratza Forté
      Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Det er noteret :-)
        Rocky SD
        Behmor 1600

Comment

MoBak wrote:
          Dette tilbud gælder også her på Østerbro!
          Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
          Østerbro

La Marzocco GS3
          Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Comment

Ja gir da også gerne en knorr kop hvis du kommer forbi det sønderjyske
            Fortid
            La Marzocco GS3
            Casadio Macinadosatore Istantaneo
            Hottop KN8828-P

BWM S M/LCD på vandværket
            Reg Barber 58mm Anodized/Stål
            Pullman/Synesso ridgeless
            Bumper TS
            Motta Knockbox
            Nutid
            Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
            French Press-Bodum 4 cup

Comment

Ved ikke om du følger med i købeloven, men hvis det er 3. gang maskinen går i stykker under garanti/reklamationsretten kan du jo hæve handlen. :angry:

Det kan godt være at forhandleren ikke er interesseret i at give dig kontanter, men et tilgodebevis kan jo så bruges til stempelkander og andet lir til kaffekøkkenet.

Og så er det vel heller ikke svært at overbevis kone/kæreste om at en opgradering er på sin plads, vel? :woohoo:
              Administator på espressobar
              Izzo Alex Duetto
              Toper Cafemino
              Kværna 1F, Mazzer Mini Electronic A, Rocky
              Pullmann deluxe, Pullmann Barista, Rusbjerg tamper model 2 (prototype ver 2)

Og en masse andet lir... Men alligevel ikke nok...

Comment

Jeg mener godt jeg har nogenluned styr på købeloven mm.. Men for at gøre en lang historie kort, er sagen som følger:

Jeg/vi fik i bryllupsgave denne her fine Krups maskine, som i mente opfyldt vores behov til fulde, og det gjorde den egentlig også...plastik stamper, dåsekaffe og det hele, der var stil over det :-)

Men så gik den hen og gik i stykker, og blev indleveret til rep. De kunne imidlertid ikke reparere den, så efter ca. 2 mdr uden maskine, blev jeg tilbudt en ny, eller pengene tilbage. Det var jo lige den maskine jeg gerne vill have, så jeg bad bare om en ny.....

Det viste sig dog imidlertid også at den nye maskine havde tænkt sig at gå i stykker :-(, så den blev indleveret til rep. Og nu tænkte jeg så at det kunne da være jeg skulle overveje noget andet.. Og så blev der googled flittigt, og så var det jeg stødte på espresobar.dk.... og en ny verden åbnede sig for mig :-)
                Nu kunne jeg jo godt se at jeg nok skulle stase på noget Italiensk isenkram til mit hjemme bryggeri i stedet for Krups maskinen..

men men men... de reparerede min Krups maskine, og leverede den tilage til mig :-(.... Nåh men jeg måtte jo få det bedste ud af det, nu havde jeg jo allerede lært en masse tricks og tips på espressobar som skulle prøves. Og der blev fremstillet rustfri tamper, bundløs filter holder og købt non-pressurized filter, og der kom egentlig noget ret lækker espresso ud af maskinen.

men men men.... så her den anden dag gik den fandme i stykker igen :-(.... og igår måtte den så indleveres igen, og det lykkedes ikke at overbevise madammen i butikken om at jeg bare skulle have pengene retur, for \"det var jo kun anden gang den skulle repareres\". Så nu krydser jeg bare fingre for at den ikke kan repareres denne gang.....:blink:

Hjalle
                Rocky SD
                Behmor 1600

Comment

hjalle wrote:
                  men men men.... så her den anden dag gik den fandme i stykker igen :-(.... og igår måtte den så indleveres igen, og det lykkedes ikke at overbevise madammen i butikken om at jeg bare skulle have pengene retur, for \"det var jo kun anden gang den skulle repareres\". Så nu krydser jeg bare fingre for at den ikke kan repareres denne gang.....:blink:

Hjalle
                  Så vidt jeg ved, er det ligegyldigt, at det er to fysisk forskellige maskiner. Når du har haft den \"samme\" vare - her en Krups XP2050 - til rep for 3. gang kan du forlange pengene tilbage. Det er jeg rimelig overbevist om. Er den over eller under ½ år gammel?
                  Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
                  Baratza Forté
                  Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

den er over 1/2 år... fra April 2007
                    Rocky SD
                    Behmor 1600