Opslag

Collapse
No announcement yet.

SM, JM og DM i Barista

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• SM, JM og DM i Barista

Så har SCAE Danmark fastlagt tidspunkterne for de 3 barista konkurrencer, Sjællandmesterskaberne, Jyllandsmesterskaberne og Danmarksmesterskaberne. Disse foregår i forbindelse med FoodExpo 3. og 4. marts i Messecenter Herning. SCAE skriver på deres hjemmeside:

Så er det snart tid for barista mesterskaberne 2008 og vi glæder os til at se jer alle.

Det hele foregår på Food Expo messen i Herning Messecenter den 3. og 4. marts 2008. Om mandagen afholder vi de regionale mesterskaber, hvorefter vi udnævner vinderen af JM og SM samt offentliggører de seks finalister til finalen (DM) om tirsdagen.

Mandag den 3. marts starter konkurrencen kl. 13.00 og der er præmieoverrækkelse kl. 18.00

Tirsdag den 4. marts starter konkurrencen kl. 13.00 og der er præmieoverrækkelse kl. 17.00

Under konkurrencerne vil tilskuerne kunne nyde en god kop kaffe fra vores kaffestand, hvor nogle af landets andre dygtige baristaer vil vise deres kunnen.

På gensyn i Herning til to fantastiske dage i kaffens tegn.

Med venlig hilsen

SCAE-bestyrelsen
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Re:SM, JM og DM i Barista

HVEM KOMMER?

Jeg håber at se nogle EspressoBar medlemmer. Jeg skal være konferencier, så jeg står på scenen og galer. Der opfordres hermed til hujen og hejen når baristaerne slår sig løs :silly:
    Klaus Thomsen
    World Barista Champion 2006
    Kig ind på vores Blog her
    The Coffee Collective

Comment

klaus wrote:
      HVEM KOMMER?

Jeg håber at se nogle EspressoBar medlemmer. Jeg skal være konferencier, så jeg står på scenen og galer. Der opfordres hermed til hujen og hejen når baristaerne slår sig løs :silly:
      EspressoBar stiller fuldt (altså ikke ment som beruset :P) hold. Men vi hujer nok ikke det helt vilde. Vi er jo hårdtarbejdende på dagen

La Marzocco GS/3
      Baratza Forté
      Bestmax filter

Comment

MoBak wrote:
        klaus wrote:
        HVEM KOMMER?

EspressoBar stiller fuldt (altså ikke ment som beruset :P) hold. Men vi hujer nok ikke det helt vilde. Vi er jo hårdtarbejdende på dagen
        Hva\' MoBak Stille du op til konkurencen ? sejt...

Comment

klaus wrote:
          HVEM KOMMER?
          Jeg ville rigtig gerne over og opleve det. Er der nogle fra hovedstadsområdet, der regner med at drage til Herning?
          Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
          Østerbro

La Marzocco GS3
          Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Comment

Hobzon wrote:
            klaus wrote:
            HVEM KOMMER?
            Jeg ville rigtig gerne over og opleve det. Er der nogle fra hovedstadsområdet, der regner med at drage til Herning?
            Hej Hobzon Intet er 100, men er det overhovedet muligt så kommer jeg. Men fra Nordjylland..

Comment

Vi har vist et par opgaver ja :silly: Men jeg tror nu ikke vi ender bag maskinen under konkurrencen:side:
              Administrator på EspressoBar

Black coffee rules...

Comment

KiHa wrote:
                MoBak wrote:
                klaus wrote:
                HVEM KOMMER?

Hva\' MoBak Stille du op til konkurencen ? sejt...
                Jeg stiller op, ja. Men ikke som barista. Jeg debuterer som \"journalist\"

La Marzocco GS/3
                Baratza Forté
                Bestmax filter

Comment

Working...
                X