Opslag

Collapse
No announcement yet.

Baristakursus

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Baristakursus

Nogen der ved, hvor der afholdes et baristakursus for begynder - ikke for langt væk fra Fredericia.
    Jeg ville til Kolding med Peter Larsen - men det er fuldt booket - de forslog så Viborg - men der er lidt laaaaangt væk.

Andre steder ??

Århus er ok - men helst noget, som er nærmere.

I Aarhus er der flere, der holder kursus. Sigfreds og GreatCoffee som minimum.

Jeg har ikke umiddelbart kendskab til nogle tættere på dig, men derfor kan de godt findes. Du kunne også starte med at se, om du kan finde en kaffenørd eller to herinde, som kunne tænke sig, at bruge lidt tid sammen med dig. Og så måske bruge pengene på kurset efterfølgende med et måske højere udbytte.
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Baristakursus - Privat

Jeg har søgt og søgt - og det nærmeste baristakursus i nærmeste fremtid er i Ålborg (jeg bor i Fredericia ) - er der evt. nogen som mod en passende vederlag vil lære fra sig - det bedste de kan (så har jeg ikke forlangt for meget)
      +/- 50 - 75 km. fra Fredericia. På et tidspunkt som passer vedkommende.....

Comment

Er der nogen som ved om der er nogle kurser i området omkring Aarhus og Randers meget snart og der er plads på ?

Vh.
        Niels

Comment

Hej Husi jeg er selv fra Fredericia og er i dialog med Søren Stiller fra great coffee og kan da give besked når han svare mig på hvornår næste a-z espresso kursus er.

/Uldall
          Formerly Known As Uldall.
          #espressotechnics
          #lamarzoccodk

Comment

Holder du ham i ørerne :-) ???

Jeg er i dialog med gud ved hvor mange - Great Coffee, Sigfreds og Behag din smag i Ålborg.....
            Så hvis du sender mig en mail på [email protected] - så kan vi jo holde forbindelsen og se, hvem af os, der først byder ind.
            Vi kan jo så også evt. køre sammen (jeg bor i Egeskov)

Comment

Jeg er også meget interesseret (bor i Kolding) - både i barista, latte og risrning
              LMWDP #422
              La Marzocco GS/3 matsort m. valnød + Faema Faemina (1951)
              Mahlkönig PEAK & K30 Vario WBC, , Baratza Forté BG + The Comandante C40 MK3 Nitro Blade + OE Lido 3
              Aillio Bulet R1 Pre-order
              BlueBottle Dripper, Chemex, Kalita Wave, Aeropress, Siphon, Bruer og den klassiske Bodum stempelkande.

Comment

lad os holde kontakten

Måske kan vi endda danne et helt hold

Comment

Hvis I kan danne et hold, tror jeg gerne, at Stiller holder et kursus "ud af huset"
                  Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
                  Baratza Forté
                  Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Jeg kunne godt være interesseret i et "privat" kursus - alt efter tid og sted selvfølgelig :-)

Comment

Er der en der kan høre ham hvor mange vi skal være for at han opretter et hold?

Jeg har forsøgt at kontakte ham om datoer, men har aldrig fået svar.
                      LMWDP #422
                      La Marzocco GS/3 matsort m. valnød + Faema Faemina (1951)
                      Mahlkönig PEAK & K30 Vario WBC, , Baratza Forté BG + The Comandante C40 MK3 Nitro Blade + OE Lido 3
                      Aillio Bulet R1 Pre-order
                      BlueBottle Dripper, Chemex, Kalita Wave, Aeropress, Siphon, Bruer og den klassiske Bodum stempelkande.

Comment

Helt sikkert den er jeg med på Jeg bor i midtbyen. Men ja, den af os der høre noget først gir da lige lyd ikk??
                        Vi kunne jo også mødes en dag og dele erfaringer?

/Uldall
                        Last edited by Lineamanden; 17. April 2014, 00:02.
                        Formerly Known As Uldall.
                        #espressotechnics
                        #lamarzoccodk

Comment

Ring til ham. Han har aldrig svaret på mine mails (har sendt mails 3-4 gange i tidens løb, men kun fået hul igennem når jeg har ringet)

Comment

Vi laver snart kurser på Fyn, men der skal i have fat i Sine på [email protected]
                            SCAE certificeret kafferister & medejer af:
                            https://holybean.dk Holy Bean coffeeroasters
                            Cederfeldsgade 18A
                            5560 Aarup (Fyn)

Comment

Working...
                            X