Opslag

Collapse
No announcement yet.

Nordic Barista Cup 2008 Aflyst!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nordic Barista Cup 2008 Aflyst!

Desværre er Nordic Barista Cup 2008 i Finland blevet aflyst

Jeg er sikker på at der har været god grund til at aflyse arrangementet. Hellere undlade at gøre det end afholde et, der ikke ville leve op til de forgående.

Dear Nordic Barista Cup Friend

Thank you for your interest in Nordic Barista Cup.

However we are very sorry to inform you that Nordic Barista Cup 2008 has been cancelled. We were not able to create the positive energy and economy needed to sustain the Nordic Barista Cup vision.

Next Nordic Barista Cup will be in Iceland 2009.

Look forward to see you there.
    Yours as always
    Jens and Björg
    Klaus Thomsen
    World Barista Champion 2006
    Kig ind på vores Blog her
    The Coffee Collective

Re:Nordic Barista Cup 2008 Aflyst!

klaus wrote:
    Desværre er Nordic Barista Cup 2008 i Finland blevet aflyst

Jeg er sikker på at der har været god grund til at aflyse arrangementet. Hellere undlade at gøre det end afholde et, der ikke ville leve op til de forgående.
    Øv det var da surt. Det lød ellers til, at det har været et supergodt arrangement! Er der egentlig en organisation der står bag NBC (SCAE eller lign.)? Og er det i så fald dem eller de finske arrangører, der har aflyst?
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

NBC er sin egen organisation. Jens Nørgård og Bjorg Brend står bag administrationen, men der en bestyrelse sammensat af de Nordiske lande. Jeg kender ikke til detaljerne endnu, men tror Jens og Bjorg har gjort alt de kunne for at få det til at blive en success, men at Finnerne måske ikke helt har levet op til deres ansvar. Det er dog kun min spekulation.
      Klaus Thomsen
      World Barista Champion 2006
      Kig ind på vores Blog her
      The Coffee Collective

Comment

Ærgeligt det ikke lykkedes. Jeg synes dog jeg har kunne læse (bl.a. på Teme\'s blog) at Finland vist generelt er ret dårligt stillet, hvad angår god kaffe. Så måske har de bare ikke kunnet skabe den interesse der skal til for at sponsorerne også finder det interessant.
        Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
        Baratza Forté
        Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Working...
        X