Opslag

Collapse
No announcement yet.

WBC info etc.

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• WBC info etc.

Søren annoncerede i går (søndag) at han havde send WBC konkurence tiderne til MoBak et par timer senre spurgte Jacob (forsåeligt nok) til hvornår de blev postet på siden.
    I den forbindelse vil jeg bare lige henlede folks opmærksom hed på WBC on E-bar. Der kan man finde oplysningerne om tider samt en massen andet spændende WBC relateret nyheder
    Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Re:WBC info etc.

Det var nu mere MoBaks mange dage lange fravær der lå mig på sinde.

Og vi fik jo den eneste vigtige tid af Søren selv - Kom og støt op om Søren torsdag kl. 12!

Comment

Jacob wrote:

Og vi fik jo den eneste vigtige tid af Søren selv - Kom og støt op om Søren torsdag kl. 12!
      Tak for bekymringen, Jacob (og mange tak for dvd\'erne. Det var perfekt til en weekend uden internetforbindelse )

Det er skidedårlig timing, at min internetforbindelse fra mit gamle arbejde er blevet lukket inden forbindelsen fra mit nye arbejde er blevet etableret. Og sp lige her få dage for Wonderful Coffee, hvor jeg burde sidde og rode med at gøre siden klar :angry:
      Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
      Baratza Forté
      Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Ja det er sgu synd. Nu ved jeg ikke hvilket arbejde du havde planlagt, men mon ikke det var noget med at tampe en masse praktisk information ind?

I en moderne verden ser det dog ikke ud som at selv det bedste produkt/site kan blive en succes uden dertil hørende reklame. Det er derfor også lidt synd at vi ikke havde en Teemu eller ligende til at gøre reklame for wbconespressobar.com på div. kaffe-fora. Jeg har selv kun nævnt sitet en enkelt eller to gange, da jeg er bange for at reklame fra min side måske ville få den modsatte effekt af den påtænkte (mine indlæg på div. kaffe-fora bliver gerne mødt af larmende tavshed og jeg må derfor tage højde for at folk synes jeg er en komplet idiot og det skulle jo nødig gå udover wbconespressobar.com). Til gengæld må man give Klaus en stor hånd for virkelig at gøre hvad han har kunnet på sin blok B)

Comment

Jacob wrote:

Jacob jeg var godt klar over at nok skulle sørge dor at holde dig ajour selv det var egentlig også mest af hensyn til andre som måske lige havde glemt at WBC on E-bar var i luften
          Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎