Så er artiklerne om JM og DM færdige med opdaterede gallerier, videoer og resultater.
Opslag
Collapse
No announcement yet.
SM og JM artiklerne er nu færdige
Collapse
X
-
Re:SM og JM artiklerne er nu færdige
Super, glæder mig til at læse dem og se billeder såvel som videoer :-)Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
Østerbro
La Marzocco GS3
Mahlkönig K30 Vario
Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)
Comment
-
MoBak wrote:
Så er artiklerne om JM og DM færdige med opdaterede gallerier, videoer og resultater.Fortid
La Marzocco GS3
Casadio Macinadosatore Istantaneo
Hottop KN8828-P
BWM S M/LCD på vandværket
Reg Barber 58mm Anodized/Stål
Pullman/Synesso ridgeless
Bumper TS
Motta Knockbox
Nutid
Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
French Press-Bodum 4 cup
Comment
-
Wolff wrote:
MoBak wrote:
Så er artiklerne om JM og DM færdige med opdaterede gallerier, videoer og resultater.
Der vil løbende komme flere artikler. om mesterskaberne, men vi skal lige have dem skrevet først. Der går nok lige til hen over weekenden...Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!
La Marzocco GS/3
Baratza Forté
Bestmax filter
1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser
Comment
-
MoBak wrote:
Wolff wrote:
MoBak wrote:
Der vil løbende komme flere artikler. om mesterskaberne, men vi skal lige have dem skrevet først. Der går nok lige til hen over weekenden...
Så vil jeg da også sige at med dedut son jurnalist, så kunne det da værre du/i skulle overveje et branche skift :PMichael EPO Rasmussen
Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche
Comment
Comment