Opslag

Collapse
No announcement yet.

hvilke kopper?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hvilke kopper?

Lad mig ført ligestarte med at sige tillykke til Søren, Mikkel og Mikkel
    Jeg spurgte MoBak om det i går på chatten, men nu kan jeg lige så godt spørge kilde selv.
    Mikkel P M hvad er det for nogel kopper du brugte??? Jeg syntes de ser super fede ud.
    Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Re:hvilke kopper?

EPO wrote:
    Jeg spurgte MoBak om det i går på chatten, men nu kan jeg lige så godt spørge kilde selv.
    Mikkel P M hvad er det for nogel kopper du brugte??? Jeg syntes de ser super fede ud.
    Ja, jeg kan ikke svare på hvad de hedder, men jeg er ret sikker på, det er de samme, som de bruger på Sigfreds Kaffebar (hvor de vist også kan købes)

PS: Beklager jeg ikke lige fik svaret i chatten i går. Det var lidt hektisk
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Re:hvilke kopper?

MoBak wrote:
      EPO wrote:
      Ja, jeg kan ikke svare på hvad de hedder, men jeg er ret sikker på, det er de samme, som de bruger på Sigfreds Kaffebar (hvor de vist også kan købes)

PS: Beklager jeg ikke lige fik svaret i chatten i går. Det var lidt hektisk
      Tak, du er tilgivet på stedet for ikke at kunne nå at svare direkte
      Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

Working...
      X