Opslag

Collapse
No announcement yet.

Mariannas tidsfornemmelse...

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mariannas tidsfornemmelse...

Jeg har lige siddet og set Mariannas præsentationer fra både JM og DM. Det er sgu godt gået at ramme indenfor 0 hhv. 5 sek. Dette frembragte også ret stor jubel blandt publikum.

Men da jeg så præsentationen i dag, så jeg en detalje, som jeg ikke så til selve konkurrencen. Nemlig at hun i JM undlader at lave hjerter på toppen af sin signaturdrik. Er det mon bevidst, at hun har denne lille detajle som buffer? Hun spørger flere gange efter tiden lige til sidst, måske for at vurdere om hjertet skal laves eller undlades...
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Re:Mariannas tidsfornemmelse...

Det kunne sagtens være en mulighed.

Jeg noterede også forskellen på de 2 præsentationer, men har ikke lige kædet det sammen med en buffer.

Kunne være interessant at få opklaret...
    Administrator på EspressoBar

Black coffee rules...

Comment

Jeg ved du havde travlt med at opdatere EB, så du er lovligt undskyldt at have overhørt at \'ham der konferencieren\' faktisk spurgte hende om det efter hendes finale-præsentation ;-) :P

Hun sagde at i JM havde hun valgt at springe det over, da hun kunne se hun var ekstra presset for tid. Smart træk.
      Klaus Thomsen
      World Barista Champion 2006
      Kig ind på vores Blog her
      The Coffee Collective

Comment

klaus wrote:
        Jeg ved du havde travlt med at opdatere EB, så du er lovligt undskyldt at have overhørt at \'ham der konferencieren\' faktisk spurgte hende om det efter hendes finale-præsentation ;-) :P

Hun sagde at i JM havde hun valgt at springe det over, da hun kunne se hun var ekstra presset for tid. Smart træk.
        Ahh, tak. Så er det godt at \'ham der konferencieren\', er allestedsnærværende, så vi lige kan få repeteret
        Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
        Baratza Forté
        Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎