Som det kan ses på de to videoer vi har lagt op af Søren Stillers præsentationer, havde han valgt at bruge storskærmen til at vise en film på. Det var en interessant måde at bruge skærmen på, og udfyldte noget af den tid, hvor baristaen ellers står meget koncentreret ved kværn og maskine uden at tale til dommere/publikum. Filmen er ca. 2½ minut lang og blev startet efter Sørens tale, hvorefter den kørte på repeat.
Nu sad jeg med hovedet i computeren det meste af tiden for at uploade billeder og så derfor ikke videoen i sin helhed. Men Søren nævnte, at den kunne ses på Youtube, og jeg er rimelig sikker på, at det er denne her:
{youtube}cwFYbrxkjkU{/youtube}
Det eneste der var lidt ærgelig med videoen, var at man som tilskuer gik glip af nærbillederne af Sørens håndværk på scenen. Fx hans latte art - og det er jo lidt ærgeligt, når man ved at han er blandt verdens bedste \"latte artister\".
Nu sad jeg med hovedet i computeren det meste af tiden for at uploade billeder og så derfor ikke videoen i sin helhed. Men Søren nævnte, at den kunne ses på Youtube, og jeg er rimelig sikker på, at det er denne her:
{youtube}cwFYbrxkjkU{/youtube}
Det eneste der var lidt ærgelig med videoen, var at man som tilskuer gik glip af nærbillederne af Sørens håndværk på scenen. Fx hans latte art - og det er jo lidt ærgeligt, når man ved at han er blandt verdens bedste \"latte artister\".
Comment