Hvis der er mulighed for det kan i så se/spørge om de har en ny barista mælk med( da der jo er blevet testet lidt på området) , eller i det hele taget hvilken mælk de bruger ?
Opslag
Collapse
No announcement yet.
Barista mælk
Collapse
X
-
Barista mælk
Fortid
La Marzocco GS3
Casadio Macinadosatore Istantaneo
Hottop KN8828-P
BWM S M/LCD på vandværket
Reg Barber 58mm Anodized/Stål
Pullman/Synesso ridgeless
Bumper TS
Motta Knockbox
Nutid
Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
French Press-Bodum 4 cupEmneord: Ingen
-
Re:Barista mælk
Wolff wrote:
Hvis der er mulighed for det kan i så se/spørge om de har en ny barista mælk med( da der jo er blevet testet lidt på området) , eller i det hele taget hvilken mælk de bruger ?
TakStifter af EspressoBar. Nu glad medlem!
La Marzocco GS/3
Baratza Forté
Bestmax filter
1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser
-
Ja en ny dansk Barista mælk var der ikke med denne gang , men Rasmus havde dog den Svenske Latte del Barista med , men i det hele taget sjovt og se hvilken mælk de forskellige Baristaer troede mest på.Fortid
La Marzocco GS3
Hottop KN8828-P
Bumper TS
Motta Knockbox
Nutid
French Press-Bodum 4 cup
Comment
-
Wolff wrote:
Ja en ny dansk Barista mælk var der ikke med denne gang , men Rasmus havde dog den Svenske Latte del Barista med , men i det hele taget sjovt og se hvilken mælk de forskellige Baristaer troede mest på.
Café mælk er biodynamisk og ideen med at komme med en ny mælk, er at forsøge at skabe en mælk som kan erstatte de flere forskellige varianter der er på cafeerne idag. Sødmælk til dem der prioritet smagen og minimælk til dem der gerne vil spare på fedtet. Man har derfor udviklet en mælk, som har 1,5% fedt, men ifølge Naturmælk samme gode smag og egenskaber som sødmælk. Der er ikke gjort noget for at kontrollere proteinindholdet i mælken, da Naturmælk ikke ønsker at tilsætte noget til deres mælk. Mælken hedder helt præcist \"Café mælk v. 1.0\". Hermed signalerer Naturmælk, at mælken er under fortsat udvikling bl.a. i samarbejde med baristaer.
Vi smagte mælken på FoodExpo messen, men desværre kun kold. Den smagte ganske godt og lå egentlig relativt tæt på sødmælken.
Repræsentanten vi snakkede med, fik EspressoBars visitkort og lovede at de ville sende en medarbejder herind og svare på spørgsmål. Jeg håber det sker...Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!
La Marzocco GS/3
Baratza Forté
Bestmax filter
Comment
-
Aha Café mælken var altså det nye , tak for oplysningenFortid
La Marzocco GS3
Hottop KN8828-P
Bumper TS
Motta Knockbox
Nutid
French Press-Bodum 4 cup
Comment
-
Nice! Den mælk glæder jeg mig til at prøveSort som en panter, sort som slanter
Tjent på sort arbejde, og sort som Knight Rider
Sort som piloten I en Tie Fighter
Sort som pletterne på Pongo
Sort som alle andre end Tintin I Congo
Sort som en afro, så sæt den kaff' på!
Comment
-
Søren Wolder wrote:
Lige et billede af den nye mælk:
Lad os endelig høre, så snart nogen ser denne mælk i en butik!Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!
La Marzocco GS/3
Baratza Forté
Bestmax filter
Comment
-
Søren Wolder wrote:
Ja, det bliver rigtig spændende! Jeg glæder mig til den er i butikkerne og til at prøve den!Fortid
La Marzocco GS3
Hottop KN8828-P
Bumper TS
Motta Knockbox
Nutid
French Press-Bodum 4 cup
Comment
-
Wolff wrote:
Ja det bliver spænende og prøve den , var ellers bange for den måske var blevet forebeholdt cafeerne , som man ser det i andre lande , og det ville da være synd for os hjemmebaristaerStifter af EspressoBar. Nu glad medlem!
La Marzocco GS/3
Baratza Forté
Bestmax filter
Comment
-
Så ser det ud til at vi snart kan få fat i den nye baristamælk - eller CaféMælk. Naturmælk har startet produktionen for et par dage siden:
Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!
La Marzocco GS/3
Baratza Forté
Bestmax filter
Comment
-
YIIHAAA ... det glæder jeg mig til at prøve.
Jeg har vinteren igennem ... tilsyneladende :whistle: ... tilegnet mig lige lovlig meget kropsisolering :blush: ... og er derfor gået over til letmælk .... men det er altså noget \"splat\" ifht sødmælken :SAdministrator på EspressoBar
Nuova Simonelli Appia 1.GR.
Mazzer Kony Electronic
Comment
-
ChrZacho wrote:
YIIHAAA ... det glæder jeg mig til at prøve.
Jeg har vinteren igennem ... tilsyneladende :whistle: ... tilegnet mig lige lovlig meget kropsisolering :blush: ... og er derfor gået over til letmælk .... men det er altså noget \"splat\" ifht sødmælken :S
Jeg håber bare, der bliver marked nok til at butikkerne gider føre dem.Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!
La Marzocco GS/3
Baratza Forté
Bestmax filter
Comment
-
Ja jeg havde også håbet jeg kunne skifte sødmælken ud med den nye cafemælk , men den kommer i følge Naturmælk ikke på butiksniveau , men kun til grossister/cafeer så det bliver nok den vej rundt vi skal smage cafemælken i første omgang , så må vi se om de ændrer holdning hen ad vejen , desværre , øvFortid
La Marzocco GS3
Hottop KN8828-P
Bumper TS
Motta Knockbox
Nutid
French Press-Bodum 4 cup
Comment