Opslag

Collapse
No announcement yet.

Nogen der har erfarring med gokaffe.se?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Nogen der har erfarring med gokaffe.se?

Er der nogen der har prøvet at købe grønne bønner fra www.gokaffe.se? Umiddelbart ser deres priser ganske lave ud i sammenligning med herhjemme. Især set i lyset af at man får 66 dk kr til 100 svenske kr. Deres priser på arabica spænder generelt fra 60 skr (40 dkr) til 110 skr (74 dkr) pr. 1 kilo grønne bønner. Deres udvalg er dog ikke så stort.

Jeg er fristet af at prøve at bestille nogen bønner, men det kunne være rart at høre fra andre herinde, der måske kender mere til sitet og deres sortiment.

Re:Nogen der har erfarring med gokaffe.se?

hej, jeg har ikke erfaringer med at købe fra deres hjemmeside, selvom jeg har kigget på siden før. Vær opmærksom på at det er dyrt at sende pakker i Sverige. Min bror der bor udenfor Helsingborg plejer at tage til Helsingør og sende pakkerne fra et dansk posthus..

Jeg prøvede at indtaste et cirka mål på to pakker kaffe, hvis en pakke kaffe måler 24 X 12 X 8 i alt 2 kg. Fragtprisen var så vidt jeg kunne se 232 kr.
    Bare man tager det med i overvejelserne.
    Hasbean har også høje fragtpriser, men langt flere bønner
    Mazzer Mini Electronic A
    TORR stamper Plan2konveks 58,6mm
    Gene Café kafferister
    Toroid mælkekande 0,35l og 0,59l
    Mypressi Twist

\\"If its uphill all the way, you should be used to it by now.\\" P. McAloon

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎