Opslag

Collapse
No announcement yet.

Rwanda Corp of Gold Ucar til espresso?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Rwanda Corp of Gold Ucar til espresso?

B)Har været på handlen og suppleret mit lager af grønne bønner med: Brazil Inglaterra Special Fazenda Toca da Onca, Honduras La Fortuna Cup of ex, og Rwanda Crop of Gold Ucar. Herudover har jeg bønnerne til Hannanahs vindermix 2008. Jeg købte hos hasbean, og har lige opdaget hans anbefalinger til ristning. Virkelig god detalje. Der står så at Rwanda ikke er egnet til espresso, men nu er den i hus, så den skal nydes, om det så bliver i stempelkande, men vil gerne bruge den til espresso. Er der nogen herinde, der har et godt forslag?

Re:Rwanda Corp of Gold Ucar til espresso?

Hej Hamilton , Jeg har ikke hørt om nogen der har ristet Rwanda Corp of Gold Ucar til espresso , men jeg går ud fra du har købt 2 kilo af den , så jeg ville da hvis jeg var dig prøve og riste en batch til espresso , og vil da også gerne høre hvilken profil du evt. har nappet den på og smags oplevelsen ikke mindst.

Men ellers tyder beskrivelsen af Rwanda Corp of Gold Ucar jo til at være lige i øjet til stempel , den har ihvertfald fået gode anmeldelser.
    Fortid
    La Marzocco GS3
    Casadio Macinadosatore Istantaneo
    Hottop KN8828-P

BWM S M/LCD på vandværket
    Reg Barber 58mm Anodized/Stål
    Pullman/Synesso ridgeless
    Bumper TS
    Motta Knockbox
    Nutid
    Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
    French Press-Bodum 4 cup