Nå, nu nåede jeg \"desværre\" ikke at sikre mig en billig GENE ved risteriet, så må jeg nok kigge efter ovennævnte hottop fra hasbean, står pt til 528£ og med en pundpris forhåbenligt på den rigtige side af 8,4kr pr stk. var det en god mulighed. Dertil kommer der selvfølgelig lidt porto og evt grønne bønner....
Så ville jeg høre om der var andre der var interesseret, måske de ville give lidt rabat på risteren eller smide nogle bønner oveni, hvis det drejer sig om flere ristere og afhængig af antallet, er der da mulighed for at spare nogle penge på forsendelse, hvis ellers en \"tålelig\" distributionstid i DK kan opnås, fra samlet modtager til den enkelte \"kommende ristemester\"...
Nogen der kunne være interesseret, så det er noget jeg/vi skal gå videre med?
Risterne kunne evt også forsendes idenrigs med gls eller posten for under en hund.
Thomas
Så ville jeg høre om der var andre der var interesseret, måske de ville give lidt rabat på risteren eller smide nogle bønner oveni, hvis det drejer sig om flere ristere og afhængig af antallet, er der da mulighed for at spare nogle penge på forsendelse, hvis ellers en \"tålelig\" distributionstid i DK kan opnås, fra samlet modtager til den enkelte \"kommende ristemester\"...
Nogen der kunne være interesseret, så det er noget jeg/vi skal gå videre med?
Risterne kunne evt også forsendes idenrigs med gls eller posten for under en hund.
Thomas

Comment