Opslag

Collapse
No announcement yet.

Espressobarblend 2008

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Espressobarblend 2008

Hejsa, jeg fik fejlsendt et kilo grønne bønner af Espressobarblend 2008 som skulle have været ristet. Kaffe-agenterne gav god service, og jeg fik ristet bønner dagen efter - nice. Nu er jeg ved at være ved vejs ende, af den dejlige blanding jeg har nydt!. Jeg har det problem at jeg hverken har en rister eller erfaringen indenfor dette område. Jeg ville derfor høre om nogen har erfaring med ovnristning med netop denne blend? Eller endnu bedre, en kær odenseaner som har en ledig eftermiddag til at riste med mig?
    Rocket Cellini Classic
    Mazzer Mini

Re:Espressobarblend 2008

Hej..

Tag dem med d. 20 ud til RuneL.. Jeg er sikker på, vi nok lige skal få dem ristet der..

Ellers sig til hvis du ikke kan vente så lang tid.. Så kan jeg godt lige riste dem for dig..
    Hilsen Johnny

Faema Legend S1
    Faema MD3000 Touch
    Mahlkoenig Vario
    Jura Ena 9 OneTouch

Tidligere: Rancillio Silvia, ECM Giotto, La Spaziale S1

Comment

Når yes - jeg har stadig en masse Merrield sponsor kaffe - men savner min espressosmag - jeg vil medbringe det d. 20 kan klare mig. men ellers mange tak!
      Rocket Cellini Classic
      Mazzer Mini

Comment

Jeg har såmænd gode erfaringer med espressoblend 2008, har ristet over 6 kg i ovn nu.

Giver dem ca. 10 min ved 215-220 grader uden opsyn ca dér når de 1. knæk i min ovn, det tog lidt længere tid i min gamle ovn. Efter de 10 min holder jeg konstant øje med dem indtil de er lige før 2. knæk hvor jeg tager dem ud. Super bønner. ristetiden plejer at være ca. 13 min.

Comment

Working...
        X