Opslag

Collapse
No announcement yet.

Riste i webergrill

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Riste i webergrill

Nogen der har prøvet det ? Er selv lidt af en weber freak når jeg er i sommerhus og overvejer at prøve det når foråret sætter ind.
    Bjarne. København K

Rocket Cellini
    ECM K2
    Reg Barber stamper

Re:Riste i webergrill

Pavoni wrote:
    Nogen der har prøvet det ? Er selv lidt af en weber freak når jeg er i sommerhus og overvejer at prøve det når foråret sætter ind.
    Jeg prøvede her i sommers. Resultat = total kaffe katastrofe :blush:
    Det kan helt sikkert lade sig gøre, men ikke med mit talent, eller mangel på samme, med en Weber grill inch:
    Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

Smiler okay måske er det ikke noget så.
      NU har jeg i et par dage eksperimenteret lidt med hjemmerist i ovn og på pande. Det er ovnen resulterede i vores røg alarm gik i gang konstant og min kone var ikke så imponeret over lugten i huset. På panden gik det lidt bedre men jeg synes stadig det er svært at styre og få en ensartet ristning. Jeg rister Kenya bønner og ville gerne ha en lys rist men synes det er helt umuligt. Den der så pænest ud smagte mest af mudder ! og den som jeg troede var mørk var faktisk den bedste
      Nogen der har en god opskrift eller tips og tricks ?
      Bjarne. København K

Rocket Cellini
      ECM K2
      Reg Barber stamper

Comment

Hej.

Jeg har aldrig ristet i ovn eller på weber, men har ristet en del i en popcorns rister. Det virker rigtig godt.
        Så hvis du vil i gang med at riste kaffe forholdsvis billigt, ville jeg købe en popcornsrister. De kan fås for under 200,-.

Men hvis det ikke var det, kan jeg ikke hjælpe, men jeg vil meget gerne høre hvis du prøver Weberen. Har selv overvejet at prøve. Det må kunne lade sig gøre. Forestiller mig noget med en lille brædepande ind i grillen og så bare vente til de er færdige. :unsure:
        Rusbjerg

Rancilio Silvia
        Mahlkönig Vario
        Innova I-2
        Rusbjerg tamper model II
        Rister: Gene Cafe

Comment

Working...
        X