Måske skulle vi lige lave en liste over, hvilke ting vi skal bruge på dagen, som ikke allerede findes hos Thomas. Jeg lægger hermed ud. Tilføj endelig:
Diverse inventar:
[ul][li]Borde - Jeg tror godt jeg kan låne nogle klapborde, som kan have 4 stationer på hver.[/li][/ul]
Indkøb:
[ul][li]Mælk - lad os købe forskellige typer sødmælk, hvis nogen synes det kunne være sjovt at teste dem mod hinanden. Og lige et par liter Minimælk, hvis nogle ikke drikker sød, eller gerne vil sammenligne mini og sød[/li][/ul]
[ul][li]En rulle plastdug[/li][/ul]
[ul][li]Spande - til at stille i lokalet til at hælde kaffe, mælk osv i, så alle folk ikke skal rende frem og tilbage til vasken[/li][/ul]
[ul][li]Karklude[/li][/ul]
[ul][li]Køkkenruller[/li][/ul]
[ul][li]Forfriskninger/snacks[/li][/ul]
[ul][li]Øl/vand - evt. kunne vi sælge disse. Og husk: Øl er afgørende for at kunne lave god latte art
[/li][/ul]
[ul][li]Sukker[/li][/ul]
Diverse
[ul][li]Vand - Roed[/li][/ul]
Post edited by: MoBak, at: 2008/01/11 11:07
Diverse inventar:
[ul][li]Borde - Jeg tror godt jeg kan låne nogle klapborde, som kan have 4 stationer på hver.[/li][/ul]
Indkøb:
[ul][li]Mælk - lad os købe forskellige typer sødmælk, hvis nogen synes det kunne være sjovt at teste dem mod hinanden. Og lige et par liter Minimælk, hvis nogle ikke drikker sød, eller gerne vil sammenligne mini og sød[/li][/ul]
[ul][li]En rulle plastdug[/li][/ul]
[ul][li]Spande - til at stille i lokalet til at hælde kaffe, mælk osv i, så alle folk ikke skal rende frem og tilbage til vasken[/li][/ul]
[ul][li]Karklude[/li][/ul]
[ul][li]Køkkenruller[/li][/ul]
[ul][li]Forfriskninger/snacks[/li][/ul]
[ul][li]Øl/vand - evt. kunne vi sælge disse. Og husk: Øl er afgørende for at kunne lave god latte art

[ul][li]Sukker[/li][/ul]
Diverse
[ul][li]Vand - Roed[/li][/ul]
Post edited by: MoBak, at: 2008/01/11 11:07
Comment