Opslag

Collapse
No announcement yet.

Logik ala Roskilde Bank er fantastisk

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Logik ala Roskilde Bank er fantastisk

Det er fantastisk jeg har stort set tjent 100 kroner i aften uden af forlade lejligheden

2*Dobbelt Espresso samt 2*Latte = besparelse på 100 kr og så slipper man for at bevære sige uden for en dør , og hvad man sparer har man jo tjent.

Det var ikke længe så er det en tussebasse ekstra om ugen mon jeg kan bytte den med Roskile Bank aktier ?

Re:Logik ala Roskilde Bank er fantastisk

Din logik er lige mig!

Tror sgu jeg smutter ind og bestiller mig en Vibiemme Dual Boiler PID, den må jeg snart have tjent ind til!

Så er det bare lige at forklare kæresten at det er sådan det hænger sammen.... :S
    Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Comment

Skurken wrote:
      Din logik er lige mig!

Tror sgu jeg smutter ind og bestiller mig en Vibiemme Dual Boiler PID, den må jeg snart have tjent ind til!

Så er det bare lige at forklare kæresten at det er sådan det hænger sammen.... :S
      Det syntes hun helt sikker problemet er at hun bare bruger den på sko , se jeg har tjent 1500 ved at købe de har sko på udsalg så det er jo helt gratis.

Comment

FlemmingRiis wrote:
        Det er fantastisk jeg har stort set tjent 100 kroner i aften uden af forlade lejligheden
        2*Dobbelt Espresso samt 2*Latte = besparelse på 100 kr og så slipper man for at bevære sige uden for en dør , og hvad man sparer har man jo tjent.
        sikke en jysk tankegang :P
        If it weren\\\'t for coffee, I\\\'d have no identifiable personality whatsoever. ~David Letterman

Comment

Working...
        X