Opslag

Collapse
No announcement yet.

Ny bruger siger goddag

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ny bruger siger goddag

Hej Espressobar.

Jeg må hellere præsentere mig officielt. Det er nu cirka 4 måneder siden jeg fandt forumet og stort set hele min viden stammer herfra og bygger på Hobzons hyggelige og lærerige indlæg, MoBaks grundige og effektive tests, samt alle jer andres indlæg. :laugh:

Jeg er bosiddende i København, samme bydel som Hobzon og nyder derfor godt af KontraKaffe samt Risteriet hvor jeg \"næsten\" har min daglige gang.

Jeg har indtil for kort tid siden været ejer af en Silvia/Rocky kombi supleret med en Reg Barber og en masse andet (U)undværligt grej og jeg er simplethen blevet meget fascineret og glad for kaffebrygningens kunst. Både stempel- og mokkakander bruges jeg også ofte.

Jeg havde egentlig bestemt mig for at beholde min kære Silvia i mindst ét år, men blev MEGET hurtigt ramt af sygdommen opgarditis, hvilket ledte til at den nu er afsat til en bekendt og jeg er på markedet efter lidt nyt udstyr.

Pladsmæssigt var Silviaen ellers perfekt så det er ikke et monster af en maskine jeg søger.

Som landet ligger nu er jeg MEGET tiltrukket af den kommende Vibiemme Domobar Jr. som Risteriet får om 2 små uger. Faktisk er jeg ret sikker på at dette bliver denne. Men det kan i jo altid følge med i som det kommer.

Jeg vil i hvertfald sige at jeg er glad for endelig at aktivt medlem af dette forum der, modsat mange andre jeg har prøvet, har en helt ekseptionel god og rar stemning.

Jeg håber I vil tage god imod mig.

Re:Ny bruger siger goddag

Hej kjær,

Der skal da lyde et stort velkommen herfra. Dejligt du har haft glæde af siden og at du har valgt at oprette dig som bruger

Du har ret - der er en rigtig god stemning herinde. Det er fedt at det åbenbart er sådan vores brugere synes det skal være.

Jeg glæder mig til at høre om din opgradering
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

-Velkommen til

Har også godt læst om den nye Domobar Jr. Helt klart et spændende valg, Hvis det blir´ den. Hvad med kværn?
      Mvh. Ole

Expobar Leva Dual Boiler - Macap M4D - TORR tamper - Gene Café

Comment

Som kværn beholder jeg min trofaste Rocky - den har en god størrelse og og jeg har indtil videre ikke haft brug for noget mere avanceret.

Jeg er 99% på at det bliver den nye Domobar. Det er lidt svært at ligge en bestilling på en maskine som ikke har så meget omtale endnu. Men når Risteriet selv har været med til at præge dens produktion og virker ovenud glad for den så er det svært at modstå.

Jeg var i kontakt med dem tidligere idag og fik besvaret lidt spørgsmål som blot bekræftede at det var en ekstremt lækker maskine. Risteriet skrev forresten at de var de første i verden som fik maskinen på lager. B)

Comment

Velkommen

Den ser også rigtig lækker ud, jeg går selv lidt og overvejer om familien må undvære julegaverne i år, og jeg istedet skal have ny maskine - det går dog nok ikke.

Du lyder jo ret sikker på det er den det skal være, så når du får den, ser jeg meget frem til en beskrivelse af den.
          Nuova Simonelli Oscar - Stempelkande - Aeropress
          Mahlkönig \\\"DDR\\\" Guatemala - Compak K3 Chrome

Comment

Den ser rigtig nice ud. Er selv rigtig glad for min VBM
            Vibiemme Domobar Super PID Dual Boiler rot. pumpe og direkte vand
            Mazzer Mini Electronic B Poleret. Bestmax kalkfilter

Comment

Velkommen til Kjær.

Bliver spændende at høre mere om hvordan den maskine performer. Synes helt klart det er én af de mest spændende nye maskiner længe, særligt pga. prisen.
              Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Comment

Working...
              X