Opslag

Collapse
No announcement yet.

Store cappa kopper

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Store cappa kopper

Hey

Jeg har én af Risteriets dobbelt cappa kopper. Jeg mener der er 220 ml i. Den er jeg gået hen og er blvet svært glad for på det seneste, men desværre fører Risteriet dem ikke mere.

Nogle gode forslag til en lignende kop?
    Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Re:Store cappa kopper

Hmmm .. formen er godt nok anderledes ... http://www.coffeecollectiveshop.dk/s...or-6-189p.html
    Administrator på EspressoBar
    Nuova Simonelli Appia 1.GR.
    Mazzer Kony Electronic

Comment

Men jeg synes TCCs har en bedre form end Risteriets. De koster 65 kroner stykket hvis man køber den i \"butikken.\"
      Mvh Morten

--------------------
      Lelit Bianca
      Mazzer Major Electronic
      Mahlkönig Vario
      Hario V60
      Hario 3 kops Siphon
      Hario Skerton

Comment

Hov... min første post er åbenbart forkert.

Jeg har nemlig allerede dem fra Risteriet (både 150 og 220 ml), men den fra Risteriet er væsentligt større. Den må mindst være 280-320 ml så. Det er en kop af den størrelse jeg søger, for jeg synes et dobbelt skud i 220 ml koppen er lige kraftigt nok.
        Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Comment

Skurken wrote:
          Hov... min første post er åbenbart forkert.

Jeg har nemlig allerede dem fra Risteriet (både 150 og 220 ml), men den fra Risteriet er væsentligt større. Den må mindst være 280-320 ml så. Det er en kop af den størrelse jeg søger, for jeg synes et dobbelt skud i 220 ml koppen er lige kraftigt nok.
          Du kan få nogle med deres nye maskot

/Wolff
          Fortid
          La Marzocco GS3
          Casadio Macinadosatore Istantaneo
          Hottop KN8828-P

BWM S M/LCD på vandværket
          Reg Barber 58mm Anodized/Stål
          Pullman/Synesso ridgeless
          Bumper TS
          Motta Knockbox
          Nutid
          Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
          French Press-Bodum 4 cup

Comment

Jeg købte nogle store cappucinokopper fra Molinari 25 cl. for 4 år siden. Prøv at søg på dem.
            De fleste af mine gæster nyder at en cappa med dobbeltshot i de store tykke kopper.:woohoo:

Comment

Takker, Hamilton. Det vil jeg prøve.

Wolf, super! Kunne dog bedre lide deres gamle design, lidt mere diskret... Køber nok et par stykker af dem, da jeg godt kan lide selve koppen, og jeg kan ikke finde et sted de sælger de Cup & Saucer uden tryk.
              Mvh. Anders

Comment

Anders...

Jeg har 6 kopper (med tilhørende underkopper) af den \"gamle model\" stående, som jeg stort set aldrig har brugt - dem ville jeg måske være interesseret i at sælge, hvis det havde interesse?
                Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
                Østerbro

La Marzocco GS3
                Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Comment

Hobzon wrote:
                  Anders...

Jeg har 6 kopper (med tilhørende underkopper) af den \"gamle model\" stående, som jeg stort set aldrig har brugt - dem ville jeg måske være interesseret i at sælge, hvis det havde interesse?
                  Hvis der er tale om den store dobbelte cappa kop med deres gamle \"bønne logo\" har det helt klart interesse!
                  Mvh. Anders

Comment

Har lige målt efter her til morgen, og jeg er ikke sikker på at mine kopper er store nok. De rummer 250ml, hvis man fylder dem helt til kanten. Men det er den ældre \"model\", med kaffebønnen/solen som logo, og hvor der står \"risteriet-københavn\" på den øverste kant, på indersiden af koppen.
                    Østerbro

La Marzocco GS3
                    Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Comment

Hobzon wrote:
                      Har lige målt efter her til morgen, og jeg er ikke sikker på at mine kopper er store nok. De rummer 250ml, hvis man fylder dem helt til kanten. Men det er den ældre \"model\", med kaffebønnen/solen som logo, og hvor der står \"risteriet-københavn\" på den øverste kant, på indersiden af koppen.
                      Det må være de rigtige. Jeg kan evt. lige selv måle efter når jeg kommer hjem. Hvis du stadig vil sælge kan du bare smide mig en PM med hvor lidt de skal koste
                      Mvh. Anders

Comment

Skurken wrote:
                        Hvis du stadig vil sælge kan du bare smide mig en PM med hvor lidt de skal koste
                        Uhhhaaaaa... det er jo \"antikke\" nu, så de bliver sgu ikke billige :woohoo:
                        Østerbro

La Marzocco GS3
                        Mahlkönig K30 Vario

Comment

Working...
                        X