Opslag

Collapse
No announcement yet.

Manual til Isomac Macinino (PDF fil)?

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Manual til Isomac Macinino (PDF fil)?

Hej!
    Jeg har ledt og ledt uden held. Måske der er en her i forum, der har et link til manualen? Eller som kunne sende mig en fotokopi? Ikke fordi jeg tror, der står ret meget i den, men måske et par tips til adskillelse (rengøring) og samling. På Isomacs hjemmeside er der mange manualer, men kun til deres espressomaskiner.

Når jeg nu er her, vil jeg benytte lejligheden til at ønske alle brugere af EspressoBar en glædelig jul og et godt nytår!

Mvh
    Georg
    Vibiemme Domobar
    Gaggia MDF

Re:Manual til Isomac Macinino (PDF fil)?

sailor99 wrote:
    Hej!
    Jeg har ledt og ledt uden held. Måske der er en her i forum, der har et link til manualen? Eller som kunne sende mig en fotokopi? Ikke fordi jeg tror, der står ret meget i den, men måske et par tips til adskillelse (rengøring) og samling. På Isomacs hjemmeside er der mange manualer, men kun til deres espressomaskiner.

Når jeg nu er her, vil jeg benytte lejligheden til at ønske alle brugere af EspressoBar en glædelig jul og et godt nytår!

Mvh
    Georg
    Jeg kan heller ikke lige finde en manual til din kværn, men har du prøvet hos moccashop de sælger den jo.
    Hvis de ikke kan hjælpe dig og hvis der altså findes en manual til din kværn så er jeg rimelig sikker på at hvis du sender en mail til Chris Coffee service, så kan han hjælpe dig; [email protected]
    Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

EDIT: 404 fil ikke fundet Troede lige jeg fandt en...

Post edited by: ordo.dk, at: 2007/12/17 23:52
      Sort som en panter, sort som slanter
      Tjent på sort arbejde, og sort som Knight Rider
      Sort som piloten I en Tie Fighter
      Sort som pletterne på Pongo
      Sort som alle andre end Tintin I Congo
      Sort som en afro, så sæt den kaff' på!

Comment

Desværre heller ingen hjælp at hente der. Men tak for tippet.
        Vibiemme Domobar
        Gaggia MDF

Comment

Der står ikke nogle hjælpsomme tips i Isomac manualen. Eneste tip er at indstille kværnen til at male groft en gang imellem og så kværne en lille portion - jeg kan ikke se hvad det skulle hjælpe med?

Personlig erfaring siger at hvis du skiller kværnen ad for at børste knivene så skal du bruge lidt smøremiddel når den skal samles igen - gevindet er smurt fra fabrikken og bliver smørrelsen fjernet ved adskilning får du svært ved at indstille den til fint (espressoformaling) igen.

Håber det hjælper og god jul til alle!
          Et hjerte der banker for espresso...... og med al den koffein så banker det hurtigt!

Comment

Working...
          X