Opslag

Collapse
No announcement yet.

Du er muligvis afhængig af koffein hvis...

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Du er muligvis afhængig af koffein hvis...

Faldt over denne på nettet, og morede mig så højlydt at familien seriøst overvejde at ringe efter den blå vogn. I kender den sikkert alle sammen, men der kunne muligvis være en enkelt eller to der vil smile når de læser følgende:

Du er muligvis afhængig af koffein hvis...

[ul][li]den lokale kaffebar har besluttet at bruge dig som deres nye maskot[/li]
    [li]tog din kop kaffe med ind under bruseren her til morgen[/li]
    [li]du opfatter det faktum at dine hænder ryster som et godt tegn[/li]
    [li]din fødseldag fejres som national festdag i Columbia[/li]
    [li]din stempelkande står på dit natbord og vækkeuret befinder sig i køkkenet[/li]
    [li]hvis du har brugt alarmknappen i et fly, blot for at få en frisk kop kaffe[/li]
    [li]hvis du ikke kan huske hvornår du sidste gang blinkede med øjnene[/li]
    [li]hvis øverste etage på din opvaskemaskine stort set kun er fyldt med espresso og cappucinokopper[/li]
    [li]din hund hedder Miscela, Luwak eller Joe[/li]
    [li]du kunne level i en ørken som en eremit, og ikke spise andet end insekter... så længe du har kaffebønner nok[/li]
    [/ul]

:woohoo: :laugh: :lol:
    Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
    Østerbro

La Marzocco GS3
    Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Reu er muligvis afhængig af koffein hvis...

Hehe, den er go'! Jeg havde ikke set den før. Den er lidt i stil med denne:

http://www.espressobar.dk/index.php?...13&catid=4
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Reu er muligvis afhængig af koffein hvis...

he he, de er go'e specielt den med hunde :laugh:
      Jeg har dog lige en og tilføje. En af mine venner bor i en lejlighed hvor de ikke må ha' dyr som indirekte konsekvens der af er han begyndt at give sine stempelkander navne (han har ingen maskine). Det syntes jeg godt nok er et rimelige sikkert tegn på at grænsen er ved at værre nået.
      Han toppede den iøvrig her den anden dag da han skulle tage afsked med en af sine navngivede kander (hans kæreste tabte den på gulvet :angry: ). Han tog afsked ved af holdt han en lille afskeds tale, hvor han takkede for alle de søvnløse nætter kanden havde givet ham gennem årene :blink:
      Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

Working...
      X