Opslag

Collapse
No announcement yet.

John Deer

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Re:John Deer

Hobzon wrote:
    EPO wrote:
    Det er jo netop derfor det skal gøre på en Saeco, der er ikke noget på den maskine der er bare tæt på at være rust frit
    Hmmm... jeg har da aldrig set plastik ruste :blink:

:cheer:
    nej der har jeg nu heller ikke, men min kære mor, som er 100% the drikker. Havde en Saeco stående og selv om den består af 98% plast, så begyndte de resterende 2% metal altså at ruste efter et par år i min mors køkken inch: . Det siger måske mere om min mors køkken end om Saeco men alligevel :whistle:

Post edited by: EPO, at: 2008/01/09 08:43
    Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Comment

Roed wrote:
      Ja det er dårligt PhotoShop arbejde, men det er svært at lave når man hoster blod op af grin...
      Dårligt Photoshop arb. vil jeg nu ikke kalde det, jeg syntes det holder :laugh: den er alt for cool B)
      træsko dans og mega farmer respekt her fra!!!
      Michael EPO Rasmussen

Comment

EPO wrote:
        Det siger måske mere om min mors køkken end om Saeco men alligevel :whistle:
        Det lyder som et køkken, hvor der laves dejlig mad ;-)
        Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
        Østerbro

La Marzocco GS3
        Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Comment

Hobzon wrote:
          EPO wrote:
          Det siger måske mere om min mors køkken end om Saeco men alligevel :whistle:
          Det lyder som et køkken, hvor der laves dejlig mad ;-)
          nu er det ikke fordi jeg vil udstille min mor som en dårlig kok :whistle: , men jeg kender altså kun én person som har præsteret at brænde en kedel vand på :blink:
          sååååå........
          Michael EPO Rasmussen

Comment

EPO wrote:
            nu er det ikke fordi jeg vil udstille min mor som en dårlig kok :whistle: , men jeg kender altså kun én person som har præsteret at brænde en kedel vand på :blink:
            sååååå........
            ROFL :laugh: :silly: :lol:
            Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
            Baratza Forté
            Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

det kan selvfølge godt værre en del af forklaringen med rust dannelse på Saeco'en :unsure:
              Michael EPO Rasmussen

Comment

Working...
              X