Opslag

Collapse
No announcement yet.

To verdener mødes

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• To verdener mødes

Ud over kaffe er en af mine helt store interesser cykling, og som med kaffe maskiner har jeg en forkærlighed for gamel ting. Min cykel er derfor en gammel Eddy Merckx Colnago stål låge. Jeg har længe værret på jagt efter machende cykel tøj og har nu endelig fundet det, og hvad kan være bedre end en Eddy Merckx Faema cykel trøje :woohoo: Espresso sponsoreret cykel hold !!!! Det er sku da doping der vil noget B)

traders of Merino wool cycling jerseys, wool cycling sweaters, wool hats and accessories

Michael EPO Rasmussen

Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger. - Friederich Nietzsche

Re:To verdener mødes

Hehe .. det sgu topdollar ... så er der da én dansk cyklist der ikke kører i CSC trøje

Post edited by: ChrZacho, at: 2008/01/13 11:12
    Administrator på EspressoBar
    Nuova Simonelli Appia 1.GR.
    Mazzer Kony Electronic

Comment

Jeg vil sku heller styrte på cykel end at køre i en CSC trøje!!

Det er sku også lang federe at komme kørende i en Faema trøje, på en gammel stål låge af en cykel, helt oppe og køre på coffein chok, og så kommende blæsende forbi en eller ande CSC wannabe på et eller ander kulfiber skrummel af en cykel! :woohoo:
      Michael EPO Rasmussen

Comment

I let tråd på den store klinge .. se'fø'li' .. :silly:

Post edited by: ChrZacho, at: 2008/01/13 11:22
        Administrator på EspressoBar
        Nuova Simonelli Appia 1.GR.
        Mazzer Kony Electronic

Comment

selvfølgelig!! B) hvis man køre i Faema så har man kun den store klinge :blink: :laugh:
          Michael EPO Rasmussen

Comment

Er det sådan en Colnago superfætter her med 4000 record og høj kabenføring ved bremsegrebene:

Og så dopet med det mest gennemprøvede af alle præparater

koffein lige til grænsen så man ser ca så opmærksom her på omgivelserne:
            :blink::sick: :blink::sick: :blink: :sick: :blink::sick: :blink: :woohoo:

Det er sgu da at gennemføre stilen 100%
            :whistle: :whistle: :whistle:

Alternativt kan du jo ogradere til en trøje som ikke kradser
            :S
            Expobar Brewtus II
            Macap MC4 stepless
            Gaggia MDF
            Heartware Precision
            Izzo tamper custom made konveks 58,4mm

Comment

damm det er en fed låge!!!
              Men hensyn til trøjen, så er der kun en ting at sige, rigtige mænd køre med trøjer der kradser :blink: B)
              Michael EPO Rasmussen

Comment

Jaaaah, OG BUKSER!
                :whistle: :whistle: :whistle:

Dengang jeg selv var lille knægt kunne man kun få cykelbukser i naturmaterialer.....Og de rigtige var af 100% uld:evil: :evil: :evil: :evil:

(Jeg kan oplyse at jeg selv er miljøskadet af ca. et kvart århundrede i sporten.....så har du spørgsmål som mangler besvarelse i et sådant forum så kan jeg måske hjælpe lidt til der også)
                Expobar Brewtus II
                Macap MC4 stepless
                Gaggia MDF
                Heartware Precision

Comment

nicolai.norrid wrote:
                  Er det sådan en Colnago superfætter her med 4000 record og høj kabenføring ved bremsegrebene:
                  Jeg har både en '71 Super, en '79 Mexico, en '94 bititan og en udateret Arabesque og jeg køre selfølgelig med campa.
                  Mine hverdags racere er dog af noget nyer dato men det er stadig colnago, jeg har en Ž07 Master X-light med '07 chorus til træning/vinter kørsen og en '08 Extrem power med record og Bora hjul til når den skal ha' fuld gas. Inge tvivl om at cabon lågen, objektivt set er den bedste men men men - you can't beat the grat feel of old steel
                  Michael EPO Rasmussen

Comment

Det er rigtigt.....men det er efterhånden en del år siden at jeg selv kørte på en stålramme.

De har jo den svaghed at når man kører med over ca 75 km7t så begyndr de at vibrere hvilket kan være lidt ulirens i regnvejr og vejen den er glat
                    Expobar Brewtus II
                    Macap MC4 stepless
                    Gaggia MDF
                    Heartware Precision

Comment

Nu vil jeg ikke ødelægge Jeres tråd, men man må da komme til at svede af at cykle så hurtigt, det må da være ubehageligt... :sick:

Men jo, skal det endeligt være så er trøjen super fed
                      Administator på espressobar
                      Izzo Alex Duetto
                      Toper Cafemino
                      Kværna 1F, Mazzer Mini Electronic A, Rocky
                      Pullmann deluxe, Pullmann Barista, Rusbjerg tamper model 2 (prototype ver 2)

Og en masse andet lir... Men alligevel ikke nok...

Comment

Den lang ærmet er selfølgelig ikke til at cykle i men til at holde varmen i når man ikke cykler, men en kort ærmet uld trøje (hvis det altså er af en ordenlig kvalitet) er guld værd uanset vejert
                        Michael EPO Rasmussen

Comment

Det er kun når man holder stille at man sveder......der er jo fartvinden til at køle en af, så jo hurtigere jo koldere
                          B) :whistle: :whistle:
                          Expobar Brewtus II
                          Macap MC4 stepless
                          Gaggia MDF
                          Heartware Precision

Comment

nicolai.norrid wrote:
                            Det er kun når man holder stille at man sveder......der er jo fartvinden til at køle en af, så jo hurtigere jo koldere
                            B) :whistle: :whistle:
                            Det har du selvfølgelig ret i, men det er bare skide svært at lade værre med at svede med så højt coffein indhold i blodet :blink: inch:
                            Men borset fra det så har det værret mega trangt med pladsen i de Faema servic biler, der skal både værre plads til reservedele til cyklen og en cykel mekaniker, men også til en 2 gr. E61, kværn, friskristede bønner, kildevand og en barista :dry:
                            Michael EPO Rasmussen

Comment

Working...
                            X