Fedt indslag Tak for linket, jeg gik glip af det på TV2.
Sort som en panter, sort som slanter
Tjent på sort arbejde, og sort som Knight Rider
Sort som piloten I en Tie Fighter
Sort som pletterne på Pongo
Sort som alle andre end Tintin I Congo
Sort som en afro, så sæt den kaff' på!
Fedt indslag Tak for linket, jeg gik glip af det på TV2.
Ja, det var da et rigtig godt indslag! Gad vide om hende Sanne Henriksen har hørt om EspressoBar. Ellers må hun gerne lære vores web-adresse til næste gang hun skal i TV :P
Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!
La Marzocco GS/3
Baratza Forté
Bestmax filter
Ja, det var da et rigtig godt indslag! Gad vide om hende Sanne Henriksen har hørt om EspressoBar. Ellers må hun gerne lære vores web-adresse til næste gang hun skal i TV :P
Synes det er et dårligt indslag , får jo helt lyst til at tage på Kaffeshoppetur til kbh, men det bliver banken sgu nok ikke så glad for. Som fynbo, bliver man helt misundelig over det store udvalg af forretniger der findes i kbh.
Vadmann
Izzo Alex Duetto
Rancilio Rocky
Reg. Barber 58 mm messing base. Sort Håndtag
Xpressivo Luce stamper 58 mm
Pisa Knock-box
Masser af kaffe
Synes det er et dårligt indslag , får jo helt lyst til at tage på Kaffeshoppetur til kbh, men det bliver banken sgu nok ikke så glad for. Som fynbo, bliver man helt misundelig over det store udvalg af forretniger der findes i kbh.
Vadmann
Hehe, ja sådan kan man have det selv i Århus. Ikke på udstyrsfronten, hvor vi er dækket rigtig godt ind, men især gode kaffebarer er der mangel på. Der er faktisk kun Sigfreds, hvor man kan være sikker på et godt resultat hver gang.
Vi venter på at TCC åbner en Århus-filial (eller endnu bedre en Odder-filial :silly: )
La Marzocco GS/3
Baratza Forté
Bestmax filter
Var det ikke en ide at tilføje et par overskrifter til forum-oversigten med \"regionale fora\" - der kunne man bl.a. lave reviews af kaffesteder eller blot informere om deres eksistens.
Det kunne da være meget fedt hvis man nu f.eks. skulle på weekendtur til Ålborg at vide hvor man skal gå hen for at få en go kop kaffe.
Jeg foreslår man opretter med de 5 største byer som udgangspunkt, eller måske regionsinddelt, og så kan brugerne oprette tråde med de lokale kaffesteder der er anbefalelses-værdige.
Var det ikke en ide at tilføje et par overskrifter til forum-oversigten med \"regionale fora\" - der kunne man bl.a. lave reviews af kaffesteder eller blot informere om deres eksistens.
Det kunne da være meget fedt hvis man nu f.eks. skulle på weekendtur til Ålborg at vide hvor man skal gå hen for at få en go kop kaffe.
Jeg foreslår man opretter med de 5 største byer som udgangspunkt, eller måske regionsinddelt, og så kan brugerne oprette tråde med de lokale kaffesteder der er anbefalelses-værdige.
Det er en god idé. Men så skal du love at gå ind og tilføje dine 5 favoritter rundt om i Danmark, så der kommer gang i sektionen
La Marzocco GS/3
Baratza Forté
Bestmax filter
I går foreslog jeg noget med at putte DM på wbconespressobar. Det jeg mente (for DM er jo på) var at få brudt isen i forumet.
Du mener de beskeder i DM forummet som ligger her på E-bar? Problemet er bare at der er på dansk. Men du siger da noget. Jeg tror jeg låser det forum her på E-bar og henviser til WBC. Var det dét, du mente?
La Marzocco GS/3
Baratza Forté
Bestmax filter
Jeg tænkte ikke på noget specielt (og det kunne da også sagtens være nogen af os andre der lagde for). Bare noget der kunne lokke andre til at poste beretninger om deres mesterskaber, noget der kunne virke inspirerende. Jeg synes ikke det gør noget at man henviser til f. eks dansksprogede video fra et ellers engelsksproget indlæg.
Jeg tænke ikke på noget specielt (og det kunne da også sagtens være nogen af os andre der lagde for). Bare noget der kunne lokke andre til at poste beretninger om deres mesterskaber, noget der kunne virke inspirerende. Jeg synes ikke det gør noget at man henviser til f. eks dansksprogede video fra et ellers engelsksproget indlæg.
Du har ret. Jeg vil prøve at se, om jeg kan få lidt gang i det. Men indtil videre er det kun mig der har skrevet, så effekten vil måske være bedre, hvis nogle andre kunen komme i tanke om én eller anden relevant debat man kunne tage hul på
La Marzocco GS/3
Baratza Forté
Bestmax filter
En ide: Man kunne måske også få nogen af dem der skal afholde kurser og foredrag til at lave et indlæg/oplæg til deres kursus eller præsentation (det er ikke meget der står på SCAE hjemmeside). Det ville i hvert fald være kvalitets indhold som nok skulle skabe lidt trafik og få folk til at \'opdage\' sitet.
Edit: Der var jeg vist lidt hurtig - sitet er vist dedikeret til konkurrencerne og der er ingen oplagte steder til den slags info.
En ide: Man kunne måske også få nogen af dem der skal afholde kurser og foredrag til at lave et indlæg/oplæg til deres kursus eller præsentation (det er ikke meget der står på SCAE hjemmeside). Det ville i hvert fald være kvalitets indhold som nok skulle skabe lidt trafik og få folk til at \'opdage\' sitet.
Edit: Der var jeg vist lidt hurtig - sitet er vist dedikeret til konkurrencerne og der er ingen oplagte steder til den slags info.
Jo, det er en god idé. Det passer da som fod i hose under punktet \"Wonderful Coffee\". Det var netop til at skrive om nogle af de ting, som handlede om noget andet end konkurrencerne
Vi kender jo nogle af dem
La Marzocco GS/3
Baratza Forté
Bestmax filter
Comment