Opslag

Collapse
No announcement yet.

Anbefaling af Cykel rep sæt til maskine =)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Anbefaling af Cykel rep sæt til maskine =)

Hej jeg vil bare lige anbefale en lille ting =)

Købte for noget tid siden et cykel rep sæt i lidl, med bla. en skralde nøgle og en 8mm top. til den store pris af 20 kroner =)

8mm toppen kan bla. bruges til brusehovedet og til din steamer tip når man lige skal have gjort godt rent.

Så nu har skraldenøglen en fast plas ved min maskine =)

Og lige en lille advarsel, hvis man skruger brusehovedet ud af sin silvia og tænder for vandet så kommer det i en fin stråle sprøjtende ud på dig. Kan fortælle at det gør pænt ondt hvis man får det ud på maven =)
    8270 Højbjerg

Pour over - The Second Best Use for Your Right Hand

Nuova Simonelli Musica, Casadio , Mahlkönig Guatemala , Hottop Analog
    og de fleste manuelle brygmetoder www.thybo.org

Re:Anbefaling af Cykel rep sæt til maskine =)

Thybo wrote:
    Og lige en lille advarsel, hvis man skruger brusehovedet ud af sin silvia og tænder for vandet så kommer det i en fin stråle sprøjtende ud på dig. Kan fortælle at det gør pænt ondt hvis man får det ud på maven =)
    Haha!! Been there, done that :laugh:
    Udstyr
    Rancilio Silvia
    Mahlkönig Vario

Comment

Re:Anbefaling af Cykel rep sæt til maskine =)

Thybo wrote:
      Hej jeg vil bare lige anbefale en lille ting =)

Købte for noget tid siden et cykel rep sæt i lidl, med bla. en skralde nøgle og en 8mm top. til den store pris af 20 kroner =)

8mm toppen kan bla. bruges til brusehovedet og til din steamer tip når man lige skal have gjort godt rent.

Så nu har skraldenøglen en fast plas ved min maskine =)

Uha , skraldenøgle og steamertip det lyder som en dårlig cocktail da man hurtig kan komme til og spænde for meget , jeg er begyndt kun at spænde med fingrene , og hvis den er utæt så brug noget vvs tape ( jeg har prøvet og spænde den for hårdt det kostede en ny steamarm)B)
      Fortid
      La Marzocco GS3
      Casadio Macinadosatore Istantaneo
      Hottop KN8828-P

BWM S M/LCD på vandværket
      Reg Barber 58mm Anodized/Stål
      Pullman/Synesso ridgeless
      Bumper TS
      Motta Knockbox
      Nutid
      Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
      French Press-Bodum 4 cup