Opslag

Collapse
No announcement yet.

Neutralisere smagsløg

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jacob
    replied
    Re:Neutralisere smagsløg

Michael H wrote:
    ... den får jo kaffen til at smage meget bedre end den er ...
    I så fald modarbejder man jo selve ideen med neutralisere sine smagsløg :dry:

Leave a comment:

• Michael H
    replied

En af mine favoritter er blød nougat, helst \'Ragusa\' fra Camille Bloch. Man kan opfatte det som \'snyd\', den får jo kaffen til at smage meget bedre end den er.
    Nougaten er bedst hvis den er helt blød, sån smager den mindre \'margarineagtig\'.
    Et andet trick jeg bruger er at drikke kaffen til Müsli med mælk.
    Jeg synes det får kaffen til at smage bedre end hvis man hælder mælken i kaffen.

Michael

Leave a comment:

• rsbrix
    replied

Champagne sorbet har jeg også fået serveret til at rense smagsløgene

Leave a comment:

• hjalle
    replied

MoBak wrote:
    Wolff wrote:
    Hej , nogen der har nogle gode fif til at neutralisere sine smagsløg på ud over vand og lidt blødt brød , eller er det måden og gøre det på ??
    Er der ikke noget med, at citron sorbet skulle være godt. Det har jeg da engang fået serveret mellem alle retterne på en fin restaurant med argumentet om, at det rensede smagsløgene
    var det ikke champagne sorbet ?

Leave a comment:

• MoBak
    replied

Wolff wrote:
    Hej , nogen der har nogle gode fif til at neutralisere sine smagsløg på ud over vand og lidt blødt brød , eller er det måden og gøre det på ??
    Er der ikke noget med, at citron sorbet skulle være godt. Det har jeg da engang fået serveret mellem alle retterne på en fin restaurant med argumentet om, at det rensede smagsløgene

Leave a comment:

• Wolff
    started a topic Neutralisere smagsløg

Neutralisere smagsløg

Working...
X