Opslag

Collapse
No announcement yet.

En lille latte art historie

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• En lille latte art historie

Sidste weekend havde jeg besøg af min søster og hendes børn. Da jeg havde lavet en cappuccino til min søster med en fin rosetta, sagde min nevø på 10 år: \"Nøj, må jeg også få en kop kaffe?\". Jeg spurgte ham så, om han da drak kaffe, hvortil han svarede: \"Ja, hvis den ser sådan ud, så gør jeg\"

Jeg synes, historien er at sjovt bevis på, at selvom latte art intet gør for smagen, har det alligevel en stor betydning for folks indtryk af kaffen og deres lyst til at drikke den :silly:
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Re:En lille latte art historie

MoBak wrote:
    Sidste weekend havde jeg besøg af min søster og hendes børn. Da jeg havde lavet en cappuccino til min søster med en fin rosetta, sagde min nevø på 10 år: \"Nøj, må jeg også få en kop kaffe?\". Jeg spurgte ham så, om han da drak kaffe, hvortil han svarede: \"Ja, hvis den ser sådan ud, så gør jeg\"

Jeg synes, historien er at sjovt bevis på, at selvom latte art intet gør for smagen, har det alligevel en stor betydning for folks indtryk af kaffen og deres lyst til at drikke den :silly:
    Haha, ja det er en fin historie. Og du har helt ret - skulle jeg vælge mellem to identisk bryggede cappa\'er, en med art og en uden tog jeg også den me.d Det gør bare et eller andet.

Det er jo det samme med mad. Man kan have en ret der smager nok så godt, men hvis det ligner en bæ på en tallerken så er det nok ikke nemt at sælge den. Præsentation betyder meget!
    Mvh. Anders

Udstyr: La Marzocco Linea Mini, Baratza Sette 270W, Mahlkönig Vario med Ditting stålknive, Diverse Espro Press kander, Aeropress, Hario mm.

Comment

Godt eksempel )

Så er spørgsmålet bare - drak han den? Går ud fra, at du selvfølgelig serverede en kop for ham.
      Administrator på EspressoBar

Black coffee rules...

Comment

Søren Wolder wrote:
        Godt eksempel )

Så er spørgsmålet bare - drak han den? Går ud fra, at du selvfølgelig serverede en kop for ham.
        Nej, jeg serverede den ikke til ham, men lavede selvfølgelig varm kakao med latte art. Men gør vel hvad man kan for at blive \"yndlingsonkel\"
        Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
        Baratza Forté
        Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Working...
        X