Jeg var lidt ked af at jeg postede et indlæg om min egen mælkekunst i Klaus Thomsen laver Latte Art tråden, så jeg kontaktede Mobak i håb at han kunne skille skidt fra kanel. Det er åbentbart ikke så let som jeg er vant til fra andre fora, så vi har istedet aftalt at jeg opretter en ny tråd og at han derefter sletter de nu \'overflødige\' indlæg i Klaus\' tråd.
- Der er med andre ord ikke tale om censur, men selvcensur (og respekt)
Det hele startede med at Hobzons video af Klaus\' latte art fik mig til at skrive følgende (og så rullede bolden jo):
Jacob wrote:
MoBak wrote:
Jacob wrote:
ChrZacho wrote:
Jacob wrote:
Wolff wrote:
Søren Wolder wrote:
Hobzon wrote:
- Der er med andre ord ikke tale om censur, men selvcensur (og respekt)

Det hele startede med at Hobzons video af Klaus\' latte art fik mig til at skrive følgende (og så rullede bolden jo):
Jacob wrote:
Man får næsten lyst til at rigge et videokamera op til formiddagens sidste kopper. Men som Klaus er inde på, så fungere det her med latteart nok bedst uden kamera (og i mit tilfælde også uden publikum):blush: :laugh:
Det er sjovt - det hørte jeg næsten som et løfte, det der! :P
Og vejen til helvede er brolagt med dårlige undskyldninger :woohoo:
Nu har jeg dårlige erfaringer med publicering af mindre end perfekte kaffe-videoer, så videoen her bliver slettet igen i morgen!
[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=i_AkkeQyYLg]
Nu har jeg dårlige erfaringer med publicering af mindre end perfekte kaffe-videoer, så videoen her bliver slettet igen i morgen!
[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=i_AkkeQyYLg]
Hvaaa .. har du trådt på dine kønsorganer?? ... det sgu da en herrenice latteart du laver der ... ja nærmest perfekt.
Kunsten er såmænd OK (og bliver sikkert ikke meget bedre med publikum på), men mikro-skummet er fyldt med store luftbobler :blush:
Damn nice , videoen kan du roligt lade ligge lidt endnu , så vi andre der øver i espresso værkstedet har lidt og måle efter

Jacob det er rigtig flot arbejde!
Den må du da ikke slette igen!
Den må du da ikke slette igen!
Øhhhh - hvad snakker du om... det er da KANON, det du laver dér. Det behøver du bestemt ikke skamme dig over...
Lad endelig videoen ligge!
Lad endelig videoen ligge!
Comment