Opslag

Collapse
No announcement yet.

Ny maskine til at lave skum....og ikke andet

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ny maskine til at lave skum....og ikke andet

Hej forum
    Min kone har anskaffet en maksine der kun kan lave skum....hmmm ja det er rigtigt den kan kun lave skum. Men er det noget der er værd at have og er der nogen der ved hvor god sådan en er inden vi tager den i brug? Vi har kun instruktioner på Italiano ) så hvis der er nogen der kan give et par gode tips vil det være kanon.

Mvh.
    Lars

Re:Ny maskine til at lave skum....og ikke andet

Hey Lars, har kun set dem lave cacao...fra hvilken maskine kommer kaffen den skal supleres med ?
    Fortid
    La Marzocco GS3
    Casadio Macinadosatore Istantaneo
    Hottop KN8828-P

BWM S M/LCD på vandværket
    Reg Barber 58mm Anodized/Stål
    Pullman/Synesso ridgeless
    Bumper TS
    Motta Knockbox
    Nutid
    Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
    French Press-Bodum 4 cup

Comment

Hej Wolff
      Ja det er jo det der er lidt underligt...Kaffen skal man lave på en anden maskine og så er det jo lidt meget at have en maskine som kun kan lave skum...eller som du siger cacao )

Comment

Der er da en mulighed for at den kan lave god mikroskum, selv brugte jeg en bodum mælkeskummmer før jeg fik en ordentlig maskine, hvor steamtrykket var stabilt nok til at forme mælken. Jeg fik udmærket resultater med min bodum mælkeskummer. Nu ved jeg ikke hvordan din virker?, men altså finder man en fornuftig måde at tage luft ind i mælken på, og kan man få den til at rotere rundt imens den opvarmer? så er der da en mulighed..?
        Rocket Cellini Classic
        Mazzer Mini

Comment

Working...
        X