Opslag

Collapse
No announcement yet.

Expobar E61 Office Lever afkalkning

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Expobar E61 Office Lever afkalkning

Hej drenge.. Jeg har for et stykke tid købt skurkens maskine, og damn hvor jeg er det en fed maskine.. Jeg er for doven til at tilslutte den til vandværket, og har kørt med kildevand siden jeg fik den. Men hr. Skurken har ikke afkalket den, og den har nu kørt i 15 måneder uden afkalkning. Derfor søger jeg råd og vejledning til denne process da det jo er en HX. Jeg har læst omkring metoden hvor man bruger steamarmen til at tage vandet ud af tanken, men det er på lille oscar det er beskrevet. Nogen som ved noget?

Og nu jeg har HX og sikkert E61 eksperter, hvor køber jeg erics temperatur grej så jeg kan holde styr på mit sindsyg varme vand efter den har ståët tændt en hel dag

Duelund
    Rocket Cellini Classic
    Mazzer Mini

Re:Expobar E61 Office Lever afkalkning

Nej, du behøver ikke tømme kedlen via dampstaven, men via varmtvandsudtaget. Det er ikke den samme maskine men proceduren er den samme.

Mht EricS device har du jo lige misset et der var til salg her på forum :-)
    Så vidt jeg ved er der ingen forhandler i Europa, så med mindre der dukker en brugt op til salg, er der vist kun EricS hjemmeside tilbage.
    La Marzocco GS/3 AV
    Mahlkönig K30 Vario
    Mahlkönig Vario Home m/stålknive
    La Pavoni Professional
    Tidligere: Faema Ariete Vintage Lever, Faema Lambro Vintage Lever, Londinium I, La Marzocco GS/3, VBM Domobar, ECM Giotto, Expobar Office Leva, Mazzer Major, Mazzer Super Jolly, MK Guatemala, Anfim Best, Isomac Granmacinino, Gene Café CBR-101
    BLOG

Comment

Working...
    X