Hej, ja nu mener jeg så selv at jeg en gang i mellem kan lave OK micro skum, hmmmm... Men hvad så er en gang lykkedes at lave et lilel uhjælpeligt hjerte, men det var også kun den ene gang, hvordan GØR MAN????
Har kikket mange videoer og læst mange artikler, og lige nu er mit problem, at når jeg hælder fra kanden af så ryger det bare under overfladen og der bliver det, og det sidste jeg hælder ud lægger sig oven på , men der er ikke meget tid at tegne med.
SÅ nu spørger jeg hvad kan være galt er det hastighede?
Hælder jeg for tæt på eller?
JA alle forslag er velkommen, har prøvet at lave tykkere og tyndere micro, men det giver bare en støre eller mindre prik når jeg starter, noget andet må jeg gøre forkert... HJÆÆÆÆLP! :-)
og igen tak for al den fine feedback man får her inde TAK.
Jesper.
Har kikket mange videoer og læst mange artikler, og lige nu er mit problem, at når jeg hælder fra kanden af så ryger det bare under overfladen og der bliver det, og det sidste jeg hælder ud lægger sig oven på , men der er ikke meget tid at tegne med.
SÅ nu spørger jeg hvad kan være galt er det hastighede?
Hælder jeg for tæt på eller?
JA alle forslag er velkommen, har prøvet at lave tykkere og tyndere micro, men det giver bare en støre eller mindre prik når jeg starter, noget andet må jeg gøre forkert... HJÆÆÆÆLP! :-)
og igen tak for al den fine feedback man får her inde TAK.
Jesper.
Comment