En hurtig og nem guide til backflushing. Her på En Rancilio Silvia - men fremgangsmåde ens for maskiner med muligheden for det (dvs. med 3-vejs ventil)
Fortid
La Marzocco GS3
Casadio Macinadosatore Istantaneo
Hottop KN8828-P
BWM S M/LCD på vandværket
Reg Barber 58mm Anodized/Stål
Pullman/Synesso ridgeless
Bumper TS
Motta Knockbox Nutid
Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
French Press-Bodum 4 cup
I stedet for at betale en mindre formue for de små breve med Ascaso Coffee Washer som koster 15 kr. for 20 gram, så køb en hel spand med Novadan \"Rensemiddel til kaffemaskiner\".
En spand med ca. 900 gr. koster 80 kr. og det har fuldstændig samme effekt og funktion - bare 10 gange billigere :laugh:
I stedet for at betale en mindre formue for de små breve med Ascaso Coffee Washer som koster 15 kr. for 20 gram, så køb en hel spand med Novadan \"Rensemiddel til kaffemaskiner\".
En spand med ca. 900 gr. koster 80 kr. og det har fuldstændig samme effekt og funktion - bare 10 gange billigere :laugh:
Jeg har netop købt en hel kasse Ascaso grupperens fra Kaffeagenterne. De skriver godt nok at der er nok til 15 behandlinger, men jeg bruger ikke et helt brev hver gang (kun nogle få gram), så jeg vil tro jeg har nok til et helt års forbrug i den pakke. Pris: 89,- kroner.
Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon) Østerbro
La Marzocco GS3
Mahlkönig K30 Vario
Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)
Comment