Hvis der findes nogen der vil af med deres Eric\'s device, er jeg klar som køber!
Opslag
Collapse
No announcement yet.
Købes: Eric\'s Termometer & Adaptor til E61 maskine
Collapse
X
-
Købes: Eric\'s Termometer & Adaptor til E61 maskine
La Marzocco GS/3 AV
Mahlkönig K30 Vario
Mahlkönig Vario Home m/stålknive
La Pavoni Professional
Tidligere: Faema Ariete Vintage Lever, Faema Lambro Vintage Lever, Londinium I, La Marzocco GS/3, VBM Domobar, ECM Giotto, Expobar Office Leva, Mazzer Major, Mazzer Super Jolly, MK Guatemala, Anfim Best, Isomac Granmacinino, Gene Café CBR-101
BLOGEmneord: Ingen
-
Re:Købes: Eric\'s Termometer & Adaptor til E61 maskine
jeps det skal passe til maskinen... og som udgangspunkt vil det ofte komme præjusteret fra Eric. Men mig bekendt kan man godt selv tilpasse det bagefter...
Anyway jeg har købt direkte hos Eric og han er fin fin at handle med, så bare go ahead og køb hos hamNuova Simonelli Appia
Compak K10
Gene roaster
Comment
-
Re:Købes: Eric\'s Termometer & Adaptor til E61 mask
Hej.
Hvis bare det har siddet i en E-61 gruppe. Så passer det..
Det er kun hvor langt den stikker ind i gruppehovedet, man justere.. Og det skal man selv gøre.
Eric har ikke justeret noget.. Kun tjekket at termometeret viser rigtigt..
Og det skal justeres fordi, det ikke er ens fra maskine til maskine..Hilsen Johnny
Faema Legend S1
Faema MD3000 Touch
Mahlkoenig Vario
Jura Ena 9 OneTouch
Tidligere: Rancillio Silvia, ECM Giotto, La Spaziale S1
Comment
-
Nå, men jeg har nu bestilt et hos Eric Svendson. Kryds fingre for at Toldvæsenet ikke ser brevet!!La Marzocco GS/3 AV
Mahlkönig K30 Vario
Mahlkönig Vario Home m/stålknive
La Pavoni Professional
Tidligere: Faema Ariete Vintage Lever, Faema Lambro Vintage Lever, Londinium I, La Marzocco GS/3, VBM Domobar, ECM Giotto, Expobar Office Leva, Mazzer Major, Mazzer Super Jolly, MK Guatemala, Anfim Best, Isomac Granmacinino, Gene Café CBR-101
BLOG
Comment
-
Hej..
De så heldigvis ikke mit..Så noget slipper der da igennem..
Men det bliver du glad for.. Det er uundværligt, når man først har haft det..Hilsen Johnny
Faema Legend S1
Faema MD3000 Touch
Mahlkoenig Vario
Jura Ena 9 OneTouch
Tidligere: Rancillio Silvia, ECM Giotto, La Spaziale S1
Comment
Comment