Opslag

Collapse
No announcement yet.

Handel og betaling hos Pasmarose (PayPal)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Handel og betaling hos Pasmarose (PayPal)

Her i torsdags bestilte jeg lidt småting hos Pasmarose. Fik en ordrebekræftigelse via mail. Og deri stod der at de ville sende når de havde modtaget betaling.
    Nogle steder kommer man automatisk ind på PayPal og kan betale ens ordre. Men det skete ikke her. Så jeg gik ind og betalte/overførte beløbet manuelt på PayPal. Men er det normalt måden man gør det på hos Pasmarose? For siden har jeg ikke hørt fra dem. Har kun fået en \"kvittering\" fra PayPal at overførslen er sket. Så har lidt mistanke om at der er gået ged i noget og de bare stadig venter på betaling.

Eller også er jeg bare for utålmodig Det er svært at vente, når man glæder sig til at få sit grej.
    ECM Technika V Profi
    Eureka Atom 75

...and the trusty Moccamaster

Re:Handel og betaling hos Pasmarose (PayPal)

Jeg kan godt forstå du glæder dig og er lidt utålmodig hvem er ikke det når man har bestilt noget nyt.
    Pasmarose har et godt ry, men hvis du gerne vil være helt sikker så kan du jo lige sende dem en forespørgsel ang. dit ordrenr. om betalingen også er korrekt gennemført og modtaget, og mon ikke de også kan engelsk hvis det kniber med det tyske.

/Wolff
    Fortid
    La Marzocco GS3
    Casadio Macinadosatore Istantaneo
    Hottop KN8828-P

BWM S M/LCD på vandværket
    Reg Barber 58mm Anodized/Stål
    Pullman/Synesso ridgeless
    Bumper TS
    Motta Knockbox
    Nutid
    Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
    French Press-Bodum 4 cup

Comment

Ja, det kribler altid i fingrene, selvom det er små-ting.
      Har allerede kontaktet dem her i går formiddags (fredag) Men de kan jo selvfølgelig stadig have travlt.
      Regner nu heller ikke med de vil tage fusen på mig. Langt fra. Ville bare høre hvordan andre har betalt, og hvor lang tid der gik før betalingen/overførslen gik igennem. For er nemlig lidt i tvivl om min måde at have betalt på. (Manuelt ved at overføre til deres email/Paypal-bruger)
      ECM Technika V Profi
      Eureka Atom 75

Comment

Hej Adelgren,
        jeg betalte på samme måde som dig hos pasmarose, da jeg købte min stamper, og det var der ingen problemer ved.

jeg bestilte torsdag formiddag, og modtog lørdag formiddag, så mon ikke tingene er på vej.
        de virkede pålidelige og \"ordnung muss sein\" -agtige på mig.
        til gengæld var de ikke så hurtige til at svare på mail..
        Mazzer Mini Electronic A
        TORR stamper Plan2konveks 58,6mm
        Gene Café kafferister
        Toroid mælkekande 0,35l og 0,59l
        Mypressi Twist

\\"If its uphill all the way, you should be used to it by now.\\" P. McAloon

Comment

Okay, så lader det til at være rigtigt det jeg har gjort.

Sjovt nok samme tamper jeg har bestilt, som den på dit billede.
          ECM Technika V Profi
          Eureka Atom 75

Comment

Working...
          X