Opslag

Collapse
No announcement yet.

Sæger min espressowebshop

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Sæger min espressowebshop

Goddag alle Espressoelskerer

Min partner og jeg har arbejdet i en måned på et espressoprojekt(www.billigespresso.dk), hvor vi sælger espressomaskiner, men det har vist sig at vi er gået lidt træt i det da vi begge har indset at vi nok bliver nødt til at videregive opgaven til folk med større viden om espresso end os da vi blot har en mindre indsigt i det og ikke en dybdegående viden og passion som vi mener at nogle af jer nok har her på siden
    Det er rigtig ærgeligt for os, da vi har brugt rigtig meget tid på vores projekt, men derfor betyder det jo ikke at det skal gå til spilde.

Derfor ønsker vi at finde andre, som kan overtage vores webshop som næsten er færdig. Vores leverandør er en dropshipping leverandør. Dvs. at du ikke skal købe et varelager af os, men blot hjemmesiden da dropshipping betyder at vi først bestiller lagervaren hos leverandøren når der er en bestilling fra en privatkunde. Leverandøren sender så produktet direkte til privatkunden med billigespressos navn på. På den måde er der ingen risiko og avancen er meget fornuftig. Vores leverandør kan tilbyde over 40 espressomaskiner fra bla. Delonghi(inklusiv nespresso maskiner), Philps Senseo, KitchenAid, Saeco, Siemens, Krups, samt en hel masse udstyr fra bla. Bodum.

Det eneste siden mangler er et betalingsmodul så der kan modtages dankort/visa betalinger. Det koster ca. 1000 kr. i oprettelese og gebyr på 300-500 om måneden.
    Derudover har vi brugt rigtig mange timers arbejde i at tilføje vare på siden, beskrive dem, indtaste indkøbspris, salgspris, designforbedring i form af slide osv. En hel masse småting som har taget over 200 timers arbejde.
    Siden er sat op i programmet ”Magento” som er forholdvis nemt at bruge. Det kræver nogle timers arbejde før man vender sig til systemet men når man har fat i det er det nemt.

Skriv venligst til [email protected] hvis du er interesseret. Sælges billigt

I må have en fantastisk dag alle sammen

Re:Sæger min espressowebshop

If you had more gold want to sell, our website is your best choose, you can sell maplestory mesos with us, But you will know that sell maple story mesos in the game already become more and more popular, so many playerssell maplestory mesos to into the money then buy the equipment.

Comment

Working...
    X