Opslag

Collapse
No announcement yet.

Kopper sælges/byttes

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• [Solgt] Kopper sælges/byttes

Så skal der luges ud :blush:

Jeg har følgende kopper i \'overskud\':

2 stk. Kontra Latte kopper (340ml).
    6-8 stk. La Marzocco cappuccino kopper (200ml).
    16 stk. Solis db-væg Stainless Steel cappuccino kopper (210ml).
    6 stk. Solis db-væg Stainless Steel espresso kopper (60ml).
    sidste nævnte sælges kun sammen med, eller efter, de store af samme slags.

Først må jeg lige undskylde billedet som bare er et snapshot :dry:
    For det andet så har jeg heller ikke gjort mig de store tanker mht. pris :huh:
    Last edited by Jacob; 30. May 2015, 12:55.

Re:Kopper sælges/byttes

Jacob wrote:
    Er det de samme kopper, som Søren Stiller brugte til DM?

http://www.espressobar.dk/index.php?...d=89&Itemid=54

Det er nemlig ret fede. Hvor i landet befinder kopperne sig?
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

Med mindre Søren har fundet noget antikt noget frem, så burde de vist være nøjagtigt de samme. Og ja det er en fed kop, meget stilfuld og glimrende til latte art. Da jeg købte dem skulle de erhverves i dyre domme via amerika, nu om dage kan man finde dem på La Marzoccos hjemmeside til menneskepenge. Når jeg har dem i \'overskud\' skyldes det også kun at de ligger præcis midt i mellem de to størrelser af cappuccinokopper som jeg har brug for.

For alle kopper gælder:

Jeg synes det kunne være sjovest at bytte dem væk (jeg har brug for cappuccinokopper i 150 og 260 ml i serier på 2,6,mange). Ellers er alle kopper til salg for 50 kr. pr. stk.

Stålkopperne er afvaskede (klargjort til brug) men henholdsvis 4 og 14 af dem er ubrugte.

Kopperne kan efter aftale beses i Hellerup eller på Amager (arb).

Comment

nu er den jo godt nok ved at være ældgammel den her tråd - men er du kommet af med alle kopperne? jeg ku godt lige få plads til 2 La Marzocco nemlig B)
        you may think you can fly, but you better not try ...

IZZO VIVI | MACAP MC4 | ZASSENHAUS 156 | GENE CAFE | MOCCAMASTER | SWISSGOLD | BØNNER, KOPPER OSV

Comment

Alle kopperne er her skam stadig.

Comment

kanon - ku vi finde ud af noget med at få skibet to stk Marzocco til Jylland så?

IZZO VIVI | MACAP MC4 | ZASSENHAUS 156 | GENE CAFE | MOCCAMASTER | SWISSGOLD | BØNNER, KOPPER OSV

Comment

Jacob wrote:
              Hvad skal du have for disse - samlet pris?
              Henrik Delfer (a.k.a. Hobzon)
              Østerbro

La Marzocco GS3
              Mahlkönig K30 Vario

Jeg tror mennesket får udrettet så meget, ikke fordi vi er smarte, men fordi vi har modsatrettede tommelfingre så vi kan lave kaffe. (F. Rosenberg)

Comment

Det ville være sjovest om vi kunne bytte, men ellers 50 kr. pr. kop.

Hvis bogner stadig er på (og selv vil betale transporten) er der max 6 kopper tilbage.

@bogner: Hvis du mener det, gider du ikke lige sende en privat besked med din adresse.

Comment

jeps det er jeg med på - vi kan lige aftale den samlede pris via PM .. sender en nu

Comment

Jacob wrote:
                    500,- kr. solgt samlet - Skal bruge noget skabsplads!

Comment

2 stk. Kontra Latte kopper (340ml).
                      4-6 stk. La Marzocco cappuccino kopper (200ml).
                      6 stk. Solis db-væg Stainless Steel espresso kopper (60ml).

Ingen der virkelig ingen der har brug for et sæt kopper som ikke kan slås i stykker :huh:

Comment

Hej Jacob

På dine gode billeder i en anden tråd lå jeg mærke til der ikke var så mange kopper på kopvarmeren, vil det sige kopperne er solgt ?
                        Jeg kunne evt. godt aftage 2stk. La Marzocco cappuccino kopper (200ml). til samlingen.

/Wolff
                        Fortid
                        La Marzocco GS3
                        Casadio Macinadosatore Istantaneo
                        Hottop KN8828-P

BWM S M/LCD på vandværket
                        Reg Barber 58mm Anodized/Stål
                        Pullman/Synesso ridgeless
                        Bumper TS
                        Motta Knockbox
                        Nutid
                        Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
                        French Press-Bodum 4 cup

Comment

He he - De stod til opvask og maskinen var slukket Men lyset var flot!

Ovenstående er nuværende beholdning og prisen vil fremgå af lidt detektivarbejde på foregående side.

Comment

Takker Wolff

Opdateret liste:

Kontra kopperne er solgt!
                            2 stk. La Marzocco cappuccino kopper (200ml) - 100 kr. samlet.
                            16 stk. Solis db-væg Stainless Steel cappuccino kopper (210ml) - 500 kr. samlet / 50 kr. stk.
                            6 stk. Solis db-væg Stainless Steel espresso kopper (60ml) - 50 stk.

Kopperne sælges parvis og kan efter aftale beses i Hellerup eller på Amager (arb).
                            Evt. forsendelse er på købers regning.

Er der virkelig ingen der har brug for et sæt kopper som ikke kan slås i stykker :huh:

Comment

Faldt lige over den gamle reklame

In 2000, Solis ag. (ch) contacted an Italian cup manufacturer to obtain
                              what are the best and most unique stainless steel cups on the planet. The
                              result is an Inox 18/10 stainless steel, double walled cup that is both
                              functional and elegant. Special attention was aid to the thermal properties
                              of these cups, and we believe they will hold the heat of your espresso and
                              café creme longer than other insulated cups.
                              These cups are a cinch to preheat. They are lightweight and look great!
                              Since they're introduction they have become the official cup of choice for
                              the Whole Latte Love office! Available in 3 sizes; 3oz espresso, 6.5oz
                              cappuccino and 12oz latte. Espresso and cappuccino sizes available in sets
                              of 2. Cappuccino and latte sizes available with or without saucers.
                              Vedhæftede filer

Comment

Working...
                              X