Opslag

Collapse
No announcement yet.

Mangler partner

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Mangler partner

Nu skal det snart være nu at jeg åbner en café, kaffebar eller lignende, men jeg mangler noget hjælp, en sparringspartner, investor eller andre med gode idéer. Jeg mangler en lokation til denne café, kaffebar osv. så hvis i lige ved hvor potientialet er, så skriv endelig. Også bare hvis i har gode idéer

Mvh Daniel
    \\\"Smag er ikke noget vi har. Det er heller ikke en privatsag, men noget mennesker udvikler gennem et sensorisk og interlektuelt arbejde. Smag er dannelse.\\\" - Smagens Fysiologi - Anthelme Brillat-Savarin

Re:Mangler partner

BaristaDK wrote:
    Nu skal det snart være nu at jeg åbner en café, kaffebar eller lignende, men jeg mangler noget hjælp, en sparringspartner, investor eller andre med gode idéer. Jeg mangler en lokation til denne café, kaffebar osv. så hvis i lige ved hvor potientialet er, så skriv endelig. Også bare hvis i har gode idéer

Mvh Daniel
    Lyder spændende. Held og lykke med det!

Hvor skal din kaffebar være?
    Stifter af EspressoBar. Nu glad medlem!

La Marzocco GS/3
    Baratza Forté
    Bestmax filter

1 forsøg er bedre end 1000 ekspertantagelser

Comment

BaristaDK wrote:

Mvh Daniel
      Hej Daniel , ja det kunne være fedt og gøre sin hobby til leve vej som jeg går ud fra det er.
      Men ellers findes der jo adskillige iværksætter hjemmesider hvor du evt. kunne være heldig og finde en sparrinspartner eller andet til at hjælpe dig i gang , der er ihvertfald masser af råd og vejledninger til opstartsfasen.
      Men anyway god vind og held og lykke med det , og håber det lykkes for dig så vi på et tidspunkt kan komme forbi din cafe/kaffebar og få smagt på varene pøjpøj
      Fortid
      La Marzocco GS3
      Casadio Macinadosatore Istantaneo
      Hottop KN8828-P

BWM S M/LCD på vandværket
      Reg Barber 58mm Anodized/Stål
      Pullman/Synesso ridgeless
      Bumper TS
      Motta Knockbox
      Nutid
      Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
      French Press-Bodum 4 cup

Comment

Jeg ville ønske nogen ville åbne en ordentlig kaffebar her i Odense,. Det har jeg slet ikke kunnet finde efter jeg flyttede hertil.

For nu at lege med tanken, hvordan undersøger man så om der i det hele taget er et marked for en kaffebar?
        Good, fast, cheap... Pick two!

Comment

RuneL wrote:
          Jeg ville ønske nogen ville åbne en ordentlig kaffebar her i Odense,. Det har jeg slet ikke kunnet finde efter jeg flyttede hertil.
          RuneL har fat i noget, vi MANGLER virkelig en god og ordentlig kaffebar her i Odense...

Vadmann
          Izzo Alex Duetto
          Rancilio Rocky
          Reg. Barber 58 mm messing base. Sort Håndtag
          Xpressivo Luce stamper 58 mm
          Pisa Knock-box
          Masser af kaffe

Comment

Vadmann wrote:
            RuneL wrote:
            RuneL har fat i noget, vi MANGLER virkelig en god og ordentlig kaffebar her i Odense...

Vadmann
            Hørt!!!!
            Hilsen Johnny

Faema Legend S1
            Faema MD3000 Touch
            Mahlkoenig Vario
            Jura Ena 9 OneTouch

Tidligere: Rancillio Silvia, ECM Giotto, La Spaziale S1

Comment

BaristaDK wrote:

Mvh Daniel
              Hej Daniel , er du kommet videre med drømmen ?
              Fortid
              La Marzocco GS3
              Casadio Macinadosatore Istantaneo
              Hottop KN8828-P

BWM S M/LCD på vandværket
              Reg Barber 58mm Anodized/Stål
              Pullman/Synesso ridgeless
              Bumper TS
              Motta Knockbox
              Nutid
              Moccamaster KGB 741 + Guldfilter + Friskristet/Greatcoffee.dk
              French Press-Bodum 4 cup